Hej,
Jeg har et problem med min OO-Writer. jeg kan ikke bruge sletteknapperne, hverken "delete" eller "backspace" - Hvad kan det være for en funktion jeg har slået fra/ændret.
Jeg har ikke problemer med at slette noget i de andre OO-programmer, eks. calc osv.
Håber der er en der ude, som kan hjælpe mig
Vette
kan ikke bruge sletteknap i OO writer
Nej der er ikke trykket rediger fil, så den bliver skrivebeskyttet.
Og det er ikke kun i det ene dokument, men alle dokumenter der er lavet i OO-Writer. Der kan sagtens skrives og alt muligt andet. Det eneste der ikke virker er de to taster til at slette med. henholdsvis <delete> og <Backspace>
Vette
Og det er ikke kun i det ene dokument, men alle dokumenter der er lavet i OO-Writer. Der kan sagtens skrives og alt muligt andet. Det eneste der ikke virker er de to taster til at slette med. henholdsvis <delete> og <Backspace>
Vette
-
kan ikke bruge sletteknap i OO writer
Hej Vette
Du har muligvis fået ændret indstillingerne for tastatur. Gå til menuen Funktioner -> Tilpas -> Tastatur. Hvis du ikke selv har lavet tastaturgenveje, så tryk på knapperne "Nulstil" og "OK".
Hvis du her lavet tastaturgenveje du vil beholde, gå til menuen Funktioner -> Tilpas -> Tastatur.
I rubrikken "Genvejstaster" vælger du "Tilbage".
I rubrikken "Kategori" vælger du "Rediger".
Og i rubrikken "Funktion" vælger du "Tilbagetast".
Tryk på knapperne "Modificer" og "OK".
Du har muligvis fået ændret indstillingerne for tastatur. Gå til menuen Funktioner -> Tilpas -> Tastatur. Hvis du ikke selv har lavet tastaturgenveje, så tryk på knapperne "Nulstil" og "OK".
Hvis du her lavet tastaturgenveje du vil beholde, gå til menuen Funktioner -> Tilpas -> Tastatur.
I rubrikken "Genvejstaster" vælger du "Tilbage".
I rubrikken "Kategori" vælger du "Rediger".
Og i rubrikken "Funktion" vælger du "Tilbagetast".
Tryk på knapperne "Modificer" og "OK".
Hilsen JR