Konverter Open Office

Brugerhjælp og support til tekstbehandling i LibreOffice Writer

Moderators: Lodahl, Ejnar

Post Reply
Kristian_S

Konverter Open Office

Post by Kristian_S »

Hej ved i hvordan man sætter et Open Office dokument, til at konvertere til et word dokument, hver gang jeg opretter et nyt domument, så jeg er fri for hver eneste gang at skulle ind og ændre dokumentet til et word dokument?
draco

Post by draco »

Funktioner -> indstilliger -> Indlæs/Gem -> Gem altid som: (vælg format)
Strange

Re: Konverter Open Office

Post by Strange »

Kristian_S wrote:Hej ved i hvordan man sætter et Open Office dokument, til at konvertere til et word dokument, hver gang jeg opretter et nyt domument, så jeg er fri for hver eneste gang at skulle ind og ændre dokumentet til et word dokument?
Hvor sørgeligt, at man skal være tvunget til det. Fx, hvis jeg vil lægge et openoffice dokument op på skolens Intranet, kommer den med en meddelelse om, at det er et ulovlig filformat??????????

strange
Strange

Bruger Libreoffice 3.4 på OS Ubuntu-Linux 11.10 m. fl.
Kristian_S

Tak!

Post by Kristian_S »

Tak for svaret 8)
guruerne

Post by guruerne »

Strange wrote:
Kristian_S wrote:Hej ved i hvordan man sætter et Open Office dokument, til at konvertere til et word dokument, hver gang jeg opretter et nyt domument, så jeg er fri for hver eneste gang at skulle ind og ændre dokumentet til et word dokument?
Hvor sørgeligt, at man skal være tvunget til det. Fx, hvis jeg vil lægge et openoffice dokument op på skolens Intranet, kommer den med en meddelelse om, at det er et ulovlig filformat??????????

strange
Hej Strange!
Hvilket intranetsystem er der tale om?? Bruger I SkoleIntra, er der 2 muligheder: 1. Din administrator har ikke godkendt filformatet. Det tager ca.5 sekunder at få det på plads eller 2. Der er en fejl på jeres server hos UNI-C (de såkaldte MIME-indstillinger). Nr. 2 kræver et opkald til UNI-C-hotline.

Ud fra din beskrivelse hælder jeg mest til grund nr. 1 - og det er en meget enkel operation at rette op på!

:) Erik
Strange

Post by Strange »

guruerne wrote: 1. Din administrator har ikke godkendt filformatet. Det tager ca.5 sekunder at få det på plads

:) Erik
Er ordnet nu. Tak for rådet.
Strange

Bruger Libreoffice 3.4 på OS Ubuntu-Linux 11.10 m. fl.
Post Reply