Konverter Open Office
-
Konverter Open Office
Hej ved i hvordan man sætter et Open Office dokument, til at konvertere til et word dokument, hver gang jeg opretter et nyt domument, så jeg er fri for hver eneste gang at skulle ind og ændre dokumentet til et word dokument?
Re: Konverter Open Office
Hvor sørgeligt, at man skal være tvunget til det. Fx, hvis jeg vil lægge et openoffice dokument op på skolens Intranet, kommer den med en meddelelse om, at det er et ulovlig filformat??????????Kristian_S wrote:Hej ved i hvordan man sætter et Open Office dokument, til at konvertere til et word dokument, hver gang jeg opretter et nyt domument, så jeg er fri for hver eneste gang at skulle ind og ændre dokumentet til et word dokument?
strange
Strange
Bruger Libreoffice 3.4 på OS Ubuntu-Linux 11.10 m. fl.
Hej Strange!Strange wrote:Hvor sørgeligt, at man skal være tvunget til det. Fx, hvis jeg vil lægge et openoffice dokument op på skolens Intranet, kommer den med en meddelelse om, at det er et ulovlig filformat??????????Kristian_S wrote:Hej ved i hvordan man sætter et Open Office dokument, til at konvertere til et word dokument, hver gang jeg opretter et nyt domument, så jeg er fri for hver eneste gang at skulle ind og ændre dokumentet til et word dokument?
strange
Hvilket intranetsystem er der tale om?? Bruger I SkoleIntra, er der 2 muligheder: 1. Din administrator har ikke godkendt filformatet. Det tager ca.5 sekunder at få det på plads eller 2. Der er en fejl på jeres server hos UNI-C (de såkaldte MIME-indstillinger). Nr. 2 kræver et opkald til UNI-C-hotline.
Ud fra din beskrivelse hælder jeg mest til grund nr. 1 - og det er en meget enkel operation at rette op på!

Er ordnet nu. Tak for rådet.guruerne wrote: 1. Din administrator har ikke godkendt filformatet. Det tager ca.5 sekunder at få det på plads
Erik
Strange