Hej,
Tidligere havde jeg altid Navigator og Typografier og formatering åben når jeg skrev i Writer. De stod i et panel til venstre med den ene øverst og den anden nedenunder.
Efter opdatering til 2.4 kan det åbenbart ikke lade sig gøre. Programmet insisterer på at have to fuldstore paneler ved siden af hinanden med det resultat at der ikke bliver så meget plads til det egentlige dokument.
Nogen løsning?
Navigator og typografier
Jamen, det kan det da! Værktøjslinerne er fuld redigerbare og du kan også lave din egen. Se Vis-Værktøjslinjer. De værktøjsliner der vises er markeret. Vil du ændre eller tilføje noget så gå ned under Tilpas.Efter opdatering til 2.4 kan det åbenbart ikke lade sig gøre
Hvis dette ikke kan lade sig gøre er der noget galt med din installation. Prøv først at afinstallere, slet alt under C:\Programmer\OpenOffice og installer påny. Jeg kan anbefale 3.o Beta version som kan hentes her http://ftp.linux.cz/pub/localization/Op ... all_da.exe
mvh
Jens
-
Jeg har lige siddet og leget lidt med F5 Navigator og F11 Typografier. Jeg fik i første omgang Navigator frem med F5 i et flydende vindue mens F11 Typografier lå i et fast vindue ude til højre. Ved at trække lidt med rundt med Navigator vinduet kan man får F5 Navigator til at ligge ved siden af af F11 Typografi vinduet som et fast vindue. Når man så trækker Navigator vinduet hen oven på Typografi vinduet lægger de sig over hinanden i et fast vindue.
Det er svært at forklare med ord, men jeg trak simpelthen rundt med vinduerne ved hjælp af musen. Jeg ville have vedhæftet en kopi af mit skærmbillede som bevis men det ser det ikke ud til at man umiddelbart kan gøre. Det er naturligvis udført i OOo 2.4.0.
Det er svært at forklare med ord, men jeg trak simpelthen rundt med vinduerne ved hjælp af musen. Jeg ville have vedhæftet en kopi af mit skærmbillede som bevis men det ser det ikke ud til at man umiddelbart kan gøre. Det er naturligvis udført i OOo 2.4.0.