Hej
jeg har det problem at jeg kom til at hente OO på engelsk (DooH) hvor dumt af mig. findes der noget software der laver den engelske version>>>> til dansk
Øh...
Moderator: Lodahl
Re:Øh...
Hej
Jeg har netop installeret openoffice på min computer og har hørt gode omtaler af programmet.
Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke har meget forstand på edb, jeg synes alligevel til tider det opfører sig underligt. Jeg har oplevet at stregerne begyndte at flyde ud i hinanden efter at have aktiveret nogle funktioner og åbnet forskelleige "bokse". I et andet tilfælde hvor jeg gik aktiverede "linjeafstand" stod teksten stod pludselig mærkelig forskudt da jeg lukkede dialogboksen. Er der noget galt med min computer? eller med instillationen?
Hvordan fungerer synonymordbogen og der der engelsk og fransk stavekontrol?
Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak
Jeg har netop installeret openoffice på min computer og har hørt gode omtaler af programmet.
Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke har meget forstand på edb, jeg synes alligevel til tider det opfører sig underligt. Jeg har oplevet at stregerne begyndte at flyde ud i hinanden efter at have aktiveret nogle funktioner og åbnet forskelleige "bokse". I et andet tilfælde hvor jeg gik aktiverede "linjeafstand" stod teksten stod pludselig mærkelig forskudt da jeg lukkede dialogboksen. Er der noget galt med min computer? eller med instillationen?
Hvordan fungerer synonymordbogen og der der engelsk og fransk stavekontrol?
Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak
-
Re:Øh...
Java er et programmeringssprog, og når du "installerer Java" på din computer, installerer du reelt et program, der kan oversætte og køre Java-programkode. Java er platformuafhængigt og kan køre på Windows, Linux etc..
Du kan hente Java på Java.com, men det er kun meget få funktioner, som OpenOffice.org bruger Java til.
Java vil sandsynligvis ikke hjælpe noget på stregerne.
Har du mulighed for at tage et skærmskud og vise det til os?
Du kan hente Java på Java.com, men det er kun meget få funktioner, som OpenOffice.org bruger Java til.
Java vil sandsynligvis ikke hjælpe noget på stregerne.
Har du mulighed for at tage et skærmskud og vise det til os?