Jeg har kørt openoffice i ca. 4 år på min eMac.. Har aldrig haft problemer før jeg installerede Mac Os 10.5. og så skete der noget.
1: Udskrivningen til min hp printer 845c bliver ikke god, fordi siden bliver rykket, så dele af brevhovedet ikke kommer med.
2: Når jeg åbner openoffice kører -xTerm som den skal ind, men lige efter
kommer et lille vindue frem med teksten "Command time out" hvor jeg trykker OK for at komme videre.
3: Og så kører openoffice langsom på Os 10.5.
eMac har 1 Ghz PowerPC G4 og 1 Ghz SDRam
Problemer efter Mac 10.5
Moderator: Lodahl
-
Re: Problemer efter Mac 10.5
Hvilken udgave af OpenOffice bruger du? Og i givet fald har du opdateret til den nyeste.
Hvis problemet foresætter så forsøg eventuelt med NeoOffice 2.2.2 Patch 11, den køre fint hos undertegnet som også køre med leopard.
Hvis problemet foresætter så forsøg eventuelt med NeoOffice 2.2.2 Patch 11, den køre fint hos undertegnet som også køre med leopard.
Femø wrote:Jeg har kørt openoffice i ca. 4 år på min eMac.. Har aldrig haft problemer før jeg installerede Mac Os 10.5. og så skete der noget.
1: Udskrivningen til min hp printer 845c bliver ikke god, fordi siden bliver rykket, så dele af brevhovedet ikke kommer med.
2: Når jeg åbner openoffice kører -xTerm som den skal ind, men lige efter
kommer et lille vindue frem med teksten "Command time out" hvor jeg trykker OK for at komme videre.
3: Og så kører openoffice langsom på Os 10.5.
eMac har 1 Ghz PowerPC G4 og 1 Ghz SDRam
Best regards,
Peter Sjølin
Peter Sjølin
Problemer efter Mac 10.5
Peter Sjølin. Mange tak for dine råd. Jeg køre med 2.3 og har installeret den Patch 11 du anbefalede. Først vil lige sige, jeg blev så træt af OS 10.5 fordi min eMac´blev meget sløv - slettede hele harddisken og installerede 10.4 igen. Kørte Openoffice 10.3 ind og programmet køre godt, lige til jeg skulle printe ud - så var den samme fejl der igen som efter 10.5. Brevhovedet kom der kun halvdelen med på HP printeren. Skiftede så til en anden printer (lexmark), det kunne jo være en fejl på HPén, men resultatet er og bliver blevet det samme SUK.
Nu er jeg desvære nødt til at bruge Microblød
Håber på hjælp.
Nu er jeg desvære nødt til at bruge Microblød

Håber på hjælp.
Femø
-
Re: Problemer efter Mac 10.5
Hej igen,
det er da en underlig fejl. Har du forsøgt at opdatere driveren med den nyeste fra henholdsvis Lexmark og HP? (jeg skriver dette i den antagelse, at det kun er i NeoOffice eller OO.o for Mac som du oplever problemet med).
det er da en underlig fejl. Har du forsøgt at opdatere driveren med den nyeste fra henholdsvis Lexmark og HP? (jeg skriver dette i den antagelse, at det kun er i NeoOffice eller OO.o for Mac som du oplever problemet med).
Femø wrote:Peter Sjølin. Mange tak for dine råd. Jeg køre med 2.3 og har installeret den Patch 11 du anbefalede. Først vil lige sige, jeg blev så træt af OS 10.5 fordi min eMac´blev meget sløv - slettede hele harddisken og installerede 10.4 igen. Kørte Openoffice 10.3 ind og programmet køre godt, lige til jeg skulle printe ud - så var den samme fejl der igen som efter 10.5. Brevhovedet kom der kun halvdelen med på HP printeren. Skiftede så til en anden printer (lexmark), det kunne jo være en fejl på HPén, men resultatet er og bliver blevet det samme SUK.
Nu er jeg desvære nødt til at bruge Microblød![]()
Håber på hjælp.
Best regards,
Peter Sjølin
Peter Sjølin
endelig en løsning efter mac 10.5
Peter Sjølin. Tak for din hjælp. Nu har jeg hentet Neooffice ind og den kører perfekt og ingen vrølv med at printe ud, bare dejligt. Det er i øvrigt utroligt jeg intet havde hørt om Neooffice. Nu har jeg i mange år brugt Openoffice med PC platform og endelig en rigtig Mac platform.
Hvad fejlen er med min udprintning i Openoffice, ved kun guderne.
Ingen Mikro Blød mere. javascript:emoticon(':lol:') Der skal ikke så meget til at gælde mig.
Hvad fejlen er med min udprintning i Openoffice, ved kun guderne.
Ingen Mikro Blød mere. javascript:emoticon(':lol:') Der skal ikke så meget til at gælde mig.
Femø