Hvordan kan man benytte "Kontaktpersoner" i den nye IE7 til udskrivning af adresse - for eksempel på kuverter?
Jeg har ikke haft problemer tidligere med IE6, men vil gerne "forny".
VH
Per Skov
Udskrive fra "Kontaktpersoner" i IE7
Udskrive fra Kontaktpersoner i IE7
Ejner: problemet er da at benytte udskrivning af kontaktpersoner fra IE7 til et OpenOffice dokument o.l.
Så spørgsmålet er i høj grad relateret til OpenOffice !
VH
Per
Så spørgsmålet er i høj grad relateret til OpenOffice !
VH
Per
-
Hej Per Skov
Nu har jeg læst dit indlæg flere gange og er stadig lige forvirret.
Jeg kender kun et program som omtales som IE7, nemlig Microsofts Internet Explorer 7. Men det er en webbrowser og indeholder ikke kontaktpersoner.
Kan du ikke forklare lidt nærmere om det program du omtaler som IE7.
Nu har jeg læst dit indlæg flere gange og er stadig lige forvirret.
Jeg kender kun et program som omtales som IE7, nemlig Microsofts Internet Explorer 7. Men det er en webbrowser og indeholder ikke kontaktpersoner.
Kan du ikke forklare lidt nærmere om det program du omtaler som IE7.
Hilsen JR
Klart at IE7 er et web-program. Men det indeholder også et mailprogram, begge benyttes i forbindelse med Microsoft "Vista".
Programmet indeholder en fortræffelig database over kontakter og deres E-mail etc.
Jeg har i XP benyttet den tilsvarende database til at udskrive adresser på kuverter mv. i OpenOffice.
Men ved overgang til den mere moderne Vista og tilsvarende mere moderne IE7 ville jeg gerne benytte den nye kontakt-person-database.
Hvem kan fortælle mig, hvorledes jeg kan benytte denne database i Writer??
VH
Per
Programmet indeholder en fortræffelig database over kontakter og deres E-mail etc.
Jeg har i XP benyttet den tilsvarende database til at udskrive adresser på kuverter mv. i OpenOffice.
Men ved overgang til den mere moderne Vista og tilsvarende mere moderne IE7 ville jeg gerne benytte den nye kontakt-person-database.
Hvem kan fortælle mig, hvorledes jeg kan benytte denne database i Writer??
VH
Per
-
Hej Per Skov
Jeg har ikke Microsoft Vista. Derfor forvirringen.
Jeg har fundet et par funktioner som muligvis kan hjælpe dig.
Se lidt nærmere på: menuen Filer->Guider->Adressedatakilder.
Der er måske en anden mulighed. Opret en ny database. Der fremkommer nu en databaseguide, hvor du skal vælge Forbind til en eksisterende database.
Der kan du muligvis finde den database der indeholder dine "Kontaktpersoner".
Jeg håber det kan hjælpe dig på vej.
Jeg har ikke Microsoft Vista. Derfor forvirringen.
Jeg har fundet et par funktioner som muligvis kan hjælpe dig.
Se lidt nærmere på: menuen Filer->Guider->Adressedatakilder.
Der er måske en anden mulighed. Opret en ny database. Der fremkommer nu en databaseguide, hvor du skal vælge Forbind til en eksisterende database.
Der kan du muligvis finde den database der indeholder dine "Kontaktpersoner".
Jeg håber det kan hjælpe dig på vej.
Hilsen JR
[quote]Programmet indeholder en fortræffelig database over kontakter og deres E-mail etc.[/quote]
Noget af det man kan måle et programs fortræffelighed på er evnen til at kunne udveksle data via åbne, neutrale standarder.
Hvis IE kan eksportere dataene i et åbent, neutralt format, kan de givetvis også importeres i OOo.
Noget af det man kan måle et programs fortræffelighed på er evnen til at kunne udveksle data via åbne, neutrale standarder.
Hvis IE kan eksportere dataene i et åbent, neutralt format, kan de givetvis også importeres i OOo.