Jeg er administrator på en skole i Sydslesvig, og vi overvejer at begynde at bruge OpenOffice i stedet for Microsofts officepakke.
Vi overvejer også at bruge pocketversionen i stedet for den "rigtige" for at vore elever kan have det samme både i skolen og derhjemme.
Er der nogen der kan hjælpe mig med argumenter, ud over de økonomiske, for at skifte.
Det ville også være rart at høre noget om forskellen på de to OpenOffice programmer.
OpenOfficePortable
Moderator: Lodahl
OpenOfficePortable
Lorentz Korsgaard
Amselweg 9
D-24376 Kappeln
Amselweg 9
D-24376 Kappeln
Pocket Office
Jeg glemte at spørge om der findes en dansk version af Pocket OpenOffice.
Lorentz Korsgaard
Amselweg 9
D-24376 Kappeln
Amselweg 9
D-24376 Kappeln
OpenOffice pocket
Hej!
Vi har i Tønder kommune taget springet på undervisningsområdet - eneste kontorpakke er fra 01.01.08 OpenOffice 2.3.
Du er velkommen til at kontakte mig på esk<at>toender.dk, så kan
jeg fremsende materiale omkring vores beslutning etc.
Personligt vil jeg anbefale den alm. version på dansk, som du finder på da.openoffice.org. Pocketversionen kører fint (har selv en U3'er), men eleven skal alligevel have et usb-stick for at køre programmet, så hvorfor ikke give dem installationsfilen med?
Erik
Vi har i Tønder kommune taget springet på undervisningsområdet - eneste kontorpakke er fra 01.01.08 OpenOffice 2.3.
Du er velkommen til at kontakte mig på esk<at>toender.dk, så kan
jeg fremsende materiale omkring vores beslutning etc.
Personligt vil jeg anbefale den alm. version på dansk, som du finder på da.openoffice.org. Pocketversionen kører fint (har selv en U3'er), men eleven skal alligevel have et usb-stick for at køre programmet, så hvorfor ikke give dem installationsfilen med?