Er det muligt at søge og evt. rette globalt i indekselementer til stikordsregister?
Jeg har et stort dokument, hvor jeg har indsat mange stikord. Stikordene har fx både 'Aalborg' og 'Ålborg'. Jeg vil godt finde alle disse stikord, og rette dem til 'Ålborg' - men selve teksterne i dokumentet skal ikke rettes.
Jeg kan godt søge gennem indekserne (stikordene) ét for ét. Men er det muligt at udvælge alle indekser/stikord på bestemte ord ét sted, og rette dem ét sted?
Stikord og indekselementer i hoveddokumenter
Det er selve stikordene jeg vil rette.Strange wrote:crtl + f skrive det ord du søger efter fx Alborg, i næste linie skrive det ord du vil erstatte med fx Ålborg og så trykke på "erstat alle" tasten.mvh
Jeg har indeksmarkeret fx alle ordene i teksten hvor 'Ålborg' og 'Aalborg' forekommer.
Derved får jeg to indeksopslag i stikordsregistret, dels 'Aalborg' (som OOo i øvrigt placerer forrest under A) og dels 'Ålborg'.
I stedet for at søge (200 sider) igennem efter stikordene enkeltvis, ville jeg gerne søge alle stikord med 'Aalborg' og rette dem til 'Ålborg' - på én gang.
Kan det lade sig gøre?
Når man søger i dokument (fx søg og erstat) søges kun efter tekstens ord, ikke efter de markerede stikord. Og det er dem jeg er ude efter.