Hej.
Jeg har efterhånden hørt så meget om Firefox, så derfor har jeg installeret dette for at prøve det af. Men af en eller anden grund kan jeg ikke komme videre end til login vinduet når jeg vil ind på dette forum. Når jeg indtaster mit brugernavn + kode, og derefter klikker på logind, slettes alt det jeg har tastet og jeg kommer ikke videre! Der er ingen problemer med IE7. Der skulle vel ikke være nogen derude der har haft samme problem og som kunne hjælpe mig?
PÅ forhånd tak.
Jeg havde samme problem - jeg kunne pludselig ikke logge ind med mit sædvanlige brugernavn og password! Jeg havde ikke mulighed for at teste med IE, da jeg bruger Ubuntu (hvor browseren er Firefox).
Jeg brugte så linket, hvor man kan få tilsendt et nyt password, og nu kan jeg komme ind...
Her, et par dage efter, må jeg desværre sige, at det virker ikke i længden. Så der er der jo så en begrænsning for mig når det gælder OpenOffice.org. Det er det eneste forum jeg har problemer med, hvad det angår. Et minus til Firefox fra mig.
Zimmer: hvad er det du bruger ie7 til som du ikke kan bruge firefox til?
Jeg bruger udelukkende firefox og har endnu ikke opdaget noget, hvor den svigter.