Fejl ved start af PC

Åben debat samt brugerhjælp og support til LibreOffice generelt og oooforum.dk

Moderator: Lodahl

Post Reply
Bjarnebr

Fejl ved start af PC

Post by Bjarnebr »

Hver gang jeg starter min PC kommer der et vindue frem der vil have mig til at registrere Open Office, jeg har prøvet at registrere igen, jeg har også prøvet at klikke på "jeg er allerede registreret" og "annuler", men hver gang jeg starter min maskine kommer det samme billede igen.

HVAD GØR JEG FOR AT SLIPPE FOR DETTE?
mvh
Bjarnebr
Lodahl

Post by Lodahl »

Hej,
Oplysninger om registrering gemmes normalt i filen

Code: Select all

C:\Documents and Settings\[BRUGERNAVN]\Application Data\OpenOffice.org2\user\registry\data\org\openoffice\Setup.xcu
Undersøg om du har skriverettigheder til denne fil. Forsøg evt. at slette den før du starter OpenOffice.org.
Med venlig hilsen

Leif Lodahl
Blog: https://libreofficedk.blogspot.dk
LibreOffice: http://da.libreoffice.org
Bjarnebr

Fejl ved opstart af PC

Post by Bjarnebr »

Lodahl wrote:Hej,
Oplysninger om registrering gemmes normalt i filen

Code: Select all

C:\Documents and Settings\[BRUGERNAVN]\Application Data\OpenOffice.org2\user\registry\data\org\openoffice\Setup.xcu
Undersøg om du har skriverettigheder til denne fil. Forsøg evt. at slette den før du starter OpenOffice.org.
Jeg har prøvet det du foreslår, men første gang havde jeg 2 filer med dette navn, en på 1Kb og en på 2Kb, dem slettede jeg begge to, men hver gang jeg genstarter min PC kommer registreringsvinduet frem og hvis jeg kikker efter er filen gendannet på 1Kb.
mvh
Bjarnebr
thj01

Post by thj01 »

Du skal ikke trykke annuler men ok

når du trykker på annuler knappen så går OOO videre og "glemmer" det du lige har gjort! så skulle det gerne virke - tror jeg :?
Bjarnebr

Fejl ved start af PC

Post by Bjarnebr »

Når jeg starter min PC starter "hurtig start af Open Office" og der kan jeg så vælge at registrere mig eller jeg kan trykke på Annuler, hvis jeg vælger at trykke på næste skal jeg først skrive mit navn mm og derefter akseptere betingelserne så kommer jeg til en side hvor jeg skal vælge mellem at registrere, udsætte registreringen, sige at jeg allerede er registreret eller at annulere, uanset hvad jeg vælger sker det samme næste gang PCen starter, jeg har også højreklikket på ikonet (ved uret) og fravalgt "indlæs sammen med Windows" og "exit Hurtig start", men allige vel starter hele prosessen forfra næste gang jeg starter min PC igen. (se også mine tidligere indlæg i denne sag).
Bjarnebr
mvh
Bjarnebr
thj01

Post by thj01 »

kunne du ikke sende nogle screenshoots af det der sker?? det vil gøre det en del lettere at løse.
Bjarnebr

Fejl ved start af PC

Post by Bjarnebr »

Det kan jeg desværre ikke, men jeg havde installeret Outlook 2002 og nu har jeg fået opgraderet til en nyere udgave, og det fik tilsyneladende problemet til at forsvinde, derfor siger jeg "TAK FOR HJÆLPEN"
mvh
Bjarnebr
Post Reply