jeg kan gemme et område af et regneark som web-site. Og den kan jeg ikke lige få OO-regnearket til at gøre. Det er jo ikke utænkeligt at det kan lade sig gøre. Jeg kan bare ikke umiddelbart finde ud af det.
Kan nogen hjælpe mig?

Moderator: Lodahl
- Det er prøvet men det har den ulempe, at så får jeg lov til at gemme et helt regneark. Det meste af det er tomt. Men det fylder desværre meget på serveren. Og så tager det meget lang tid at få lov til at kikke på det.PCAdk wrote:Måske er det lidt primitivt.
Men kan du ikke klippe det til et nyt regneark og så gemme via : gem som , og der vælge HTMLformat ?
Der arbejdes på, at det kommer i fremtidige versioner, men er dog ikke sat til 2.0, så det bliver nok først om et par år (medmindre du kender nogen, som kan og vil udvikle denne forbedring).MHT wrote:Jeg har ofte brug for en facilitet, som MS Office har, nemlig, at
jeg kan gemme et område af et regneark som web-site. Og den kan jeg ikke lige få OO-regnearket til at gøre. Det er jo ikke utænkeligt at det kan lade sig gøre. Jeg kan bare ikke umiddelbart finde ud af det.
Kan nogen hjælpe mig?Martin Tygstrup