hej!jeg er en gammel typografisk "bogstavsfanatiker", der synes at man ikke kan bruge programmet rigtigt, når man ikke kan lave disse ting, eller er det bare mig der ikke kan finde dem, de findes jo i word, og bør da være med i dette ellers udmærked program
gæst wrote:hej!jeg er en gammel typografisk "bogstavsfanatiker", der synes at man ikke kan bruge programmet rigtigt, når man ikke kan lave disse ting, eller er det bare mig der ikke kan finde dem, de findes jo i word, og bør da være med i dette ellers udmærked program
har fundet ud af dette, er bare overrasket over placeringen af dette, som ikke er lige til at finde
gæst wrote:hej!jeg er en gammel typografisk "bogstavsfanatiker", der synes at man ikke kan bruge programmet rigtigt, når man ikke kan lave disse ting, eller er det bare mig der ikke kan finde dem, de findes jo i word, og bør da være med i dette ellers udmærked program
har fundet ud af dette, er bare overrasket over placeringen af dette, som ikke er lige til at finde
gå ind i VIS, hvor der findes VÆRKTØJSLINJER, her skal man aktivere OBJEKTLINJE, og under SYNLIGE KNAPPER, skal man aktivere SKRIFTTYPEATRIBUTER, næst-nederst, deTTe gør at man kan foretage sig en masse ting med skrifterne så de får et andet "udseende"