Hjælp

Åben debat samt brugerhjælp og support til LibreOffice generelt og oooforum.dk

Moderator: Lodahl

Post Reply
Egon

Hjælp

Post by Egon »

Hej hvor skal man henvende sig hvis man har ønsker og/eller forslag til en kommende udgave af OpenOffice? :?
venlig hilsen Egon Jensen
finngl

Post by finngl »

Det rigtige sted er issuetrackeren, som rummer en oversigt over alle fejl og forbedringsforslag. Den er lidt svær at finde rundt i i starten. Du bør starte med at lave nogle søgninger på relevante nøgleord for at finde ud af, om der evt. allerede er et issue, der svarer til det, du vil foreslå. Hvis der er det, kan du stemme på issuet.

Du finder søgeinterfacet til issuetrackeren her:

http://www.openoffice.org/issues/query.cgi

Med venlig hilsen

Finn Gruwier Larsen
Kurt L

Post by Kurt L »

Hej hvor skal man henvende sig hvis man har ønsker og/eller forslag til en kommende udgave af OpenOffice?
Kan Egon - og andre - ikke blot skrive dem ind her i forummet under Fejl og Mangler? Det lægges der da op til:
Fejl og mangler
Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i OpenOffice.org, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.
http://www.oooforum.dk/viewforum.php?f=8
finngl

Post by finngl »

Issuetrackeren er det formelle sted, hvis man har forslag til forbedringer, eller hvis man har fundet en fejl, som ikke tidligere er rapporteret.

Forummet her er mere uformelt. Her kan man drøfte problemer med andre danske brugere.
Egon

Vedr. Hjælp

Post by Egon »

Hej igen. :) En af de ting jeg savner lige nu er , som jeg skriver i mit indlæg under tegninger mulighed for at importere filer .DRW og .CDR i Draw Jeg har kigget det foreslåede sted, men det er for uforståeligt for mig. Så jeg venter og håber at det komer med ved næste opdatering
venlig hilsen Egon Jensen
Post Reply