Ok det kan godt være at det her virker lidt banalt og hvis det ikke hører hjemme med roser, så bare skæld ud, jeg ka holde til det meste.
Men men, jeg har lige taget openoffice i brug (ja jeg er nubi) og der er bare en funktion jeg allerede nu ved at jeg har savnet som en sindsyg. Nemlig PDF eksporteringen.
Openoffice vinder helt klart på denne funktion (og mange andre som jeg sikkert finder med tiden)
Kim Jespersen wrote:Ok det kan godt være at det her virker lidt banalt og hvis det ikke hører hjemme med roser, så bare skæld ud, jeg ka holde til det meste.
Men men, jeg har lige taget openoffice i brug (ja jeg er nubi) og der er bare en funktion jeg allerede nu ved at jeg har savnet som en sindsyg. Nemlig PDF eksporteringen.
Openoffice vinder helt klart på denne funktion (og mange andre som jeg sikkert finder med tiden)
Roser er helt klart velkomne.
Eksemplet med PDF-eksportering er et eksempel på, at implementering er lettere, når specifikationen til udvekslingsformater er frit tilgængelig.
En anden ting omkring som kun lige er i sin begyndelse, er udnyttelsen af at OpenOffice.org-filformaterne er komprimerede XML-filer. Der er mange projekter startet op, men netop fokus på de muligheder det giver.