Hej.
Jeg har nu flere gange prøvet at hente openoffice for første gang (har ikke tidligere versioner el.lig.), men lige meget hvad jeg gør kommer jeg hen til "Siden kan ikke vises"..!
Jeg køre med nyest XPhome og jeg har deaktiveret både firewall og antivirus mens jeg prøver at hente + jeg har java installeret.
Hvad gør jeg galt ?
Jeg håber i kan hjælpe.
Kan slet ikke hente...!
Moderator: Lodahl
Mon ikke....
Mon ikke serveren er overbelastet? - jeg får samme svar som dig, og plejer ikke at have problemer, så......
Prøv igen om et par timer - det er bestemt ventetiden værd!
Prøv igen om et par timer - det er bestemt ventetiden værd!

-
-
Hvis du har en bredbåndsforbindelse, er din computer på nettet fra du tænder din computer til du slukker din computer. Og det er uanset om du surfer eller ej. En af de metoder skurkene bruger, når de skal angribe en computer, er dette: De scanner internettet for at finde sårbare computere. Når de har fundet dem, bliver disse fyldt med snavs og skrammel. Dette sker uafhængigt af hvilken side du surfer på, og om du i det hele taget surfer. Det er her en god firewall kan hjælpe (aktiveret vel at mærke) At dit antivirusprogram ikke finder noget er ingen garanti for at der ikke er noget. Skurkene vil altid være et skridt foran.
Kender du denne hjemmeside www.spywarefri.dk?
Kender du denne hjemmeside www.spywarefri.dk?