hej er der mon nogen der kan hjælpe med et nok enkelt spørgsmål?
når jeg prøver at lave et visitkort lukker programmet ned når jeg forsøger at
ændre autotekstsektion fra "kun til skabeloner" til "visitkort arbejde(90*50mm)"?
jeg har prøvet at geninstalere programmet, det er somom der er en instilling der smutter med, da det har virket?
mvh gnimmelf
visitkortbøvl
Re: visitkortbøvl
Kunne du uddybe dit problem lidt mere - jeg forstår det ikke heltgnimmelf wrote:hej er der mon nogen der kan hjælpe med et nok enkelt spørgsmål?
når jeg prøver at lave et visitkort lukker programmet ned når jeg forsøger at
ændre autotekstsektion fra "kun til skabeloner" til "visitkort arbejde(90*50mm)"?
jeg har prøvet at geninstalere programmet, det er somom der er en instilling der smutter med, da det har virket?
mvh gnimmelf

hm jo jeg vil prøve.
altså, når jeg prøver at lave et visitkort lukker programmet ned.
Det sker når jeg forsøger at
ændre autotekstsektion fra "kun til skabeloner" til "visitkort arbejde(90*50mm)" under fanen "visitkort" i visitkort guiden.
programmet lukker med det samme jeg forsøger at ændre denne indstilling.
når jeg åbner igen spørger den efter evt gendannelse, dette gendanner så bare et tomt writer dokument
jeg havde det til at virke, til at starte med, da jeg først forsøgte at lave et visitkort. men der er tilsyneladende sket et eller andet, og jeg har prøvet at slette programmet og instalere det påny, det synes heller ikke at virke. måske er der en indstilling af en slags der "hopper" med ved nyindstalation,
en som ikke bliver slettet ved afinstalation?
håber at dette giver mening
mvh
altså, når jeg prøver at lave et visitkort lukker programmet ned.
Det sker når jeg forsøger at
ændre autotekstsektion fra "kun til skabeloner" til "visitkort arbejde(90*50mm)" under fanen "visitkort" i visitkort guiden.
programmet lukker med det samme jeg forsøger at ændre denne indstilling.
når jeg åbner igen spørger den efter evt gendannelse, dette gendanner så bare et tomt writer dokument

jeg havde det til at virke, til at starte med, da jeg først forsøgte at lave et visitkort. men der er tilsyneladende sket et eller andet, og jeg har prøvet at slette programmet og instalere det påny, det synes heller ikke at virke. måske er der en indstilling af en slags der "hopper" med ved nyindstalation,
en som ikke bliver slettet ved afinstalation?

håber at dette giver mening

mvh
Gnimmelf