JEG HAR I EN PERIODE KØRT MED OPENOFFICE SAMMEN MED WOR OG EXEL OG DET ER GÅET FINT. JEG SYNES AT OPENOFFICE I NOGEN HENSEENDE ER BEDERE EN WORD OG EXEL MEN DER MANGLER ET MAIL PROGRAM. . MIT SPØRGSMÅL GÅR DERFOR PÅ OM DET ER MULIGT AT ANVENDE OUTLOOK EXPRESS SAMMEN MED OPENOFFICE
Med venlig hilsen
Peter Birk
mail: pb@dsgindustri.dk
OPENOFFICE/OUTLOOK EKSPRES
Moderator: Lodahl
-
Re:OPENOFFICE/OUTLOOK EKSPRES
Hej Peter
Hvis du kun bruger Outlook til emails, er Outlook Express fuldt ud tilstrækkelig.
Har du problemer med virus og/eller spammails vil jeg dog anbefale programmet Mozilla. Men for OpenOffice.org's vedkommende, er det underordnet hvilket emailprogram, du vælger at bruge.
Hvis du vil sende et OpenOffice.org-dokument i en email, kan du i OpenOffice.org vælge 'Filer' -> 'Send' -> 'Dokument som e-mail'. I denne menu kan du også vælge at sende dokumentet som det udbredte PDF-format.
Håber det er svar nok. Ellers må du endelig skrive igen.
mvh
Søren
Hvis du kun bruger Outlook til emails, er Outlook Express fuldt ud tilstrækkelig.
Har du problemer med virus og/eller spammails vil jeg dog anbefale programmet Mozilla. Men for OpenOffice.org's vedkommende, er det underordnet hvilket emailprogram, du vælger at bruge.
Hvis du vil sende et OpenOffice.org-dokument i en email, kan du i OpenOffice.org vælge 'Filer' -> 'Send' -> 'Dokument som e-mail'. I denne menu kan du også vælge at sende dokumentet som det udbredte PDF-format.
Håber det er svar nok. Ellers må du endelig skrive igen.
mvh
Søren