odt-dok, importeret som sxw-fil med spalter, kan ikke åbnes

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i LibreOffice, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.

Moderator: Lodahl

Post Reply
perl

odt-dok, importeret som sxw-fil med spalter, kan ikke åbnes

Post by perl »

Jeg har observeret at et odt-dokument ikke kan åbnes igen med Open Office ver 2.0.

Det var oprettet i OO ver 1.1.5 med dobbeltspalte i sektion 1 og gemt som sxw-fil, derefter importeret til ver 2.0 og gemt i odt-format.

Ver 2.0 'hang' (svarede ikke). Derefter mistede jeg alle åbne OO-dokumenter, som herefter skulle rekonstrueres Ved den efterfølgende fejlmeddelelse til OOo gik også fejlmeddelelsen ned og Windows fejlmeddelelse tog over. Fejlen gentog sig hvergang der på ny forøgtes at indlæse odt-dokumentet, også efter reinstallation af OO ver 2.0.

vh/perl
dybdahl

Re:odt-dok, importeret som sxw-fil med spalter, kan ikke åbn

Post by dybdahl »

Taler vi den endelige udgave af OOo 2.0, eller en beta version?
Per Rehfeldt

Re: odt-dok, importeret som sxw-fil med spalter, kan ikke åb

Post by Per Rehfeldt »

perl wrote:Jeg har observeret at et odt-dokument ikke kan åbnes igen med Open Office ver 2.0.

Det var oprettet i OO ver 1.1.5 med dobbeltspalte i sektion 1 og gemt som sxw-fil, derefter importeret til ver 2.0 og gemt i odt-format.

Ver 2.0 'hang' (svarede ikke). Derefter mistede jeg alle åbne OO-dokumenter, som herefter skulle rekonstrueres Ved den efterfølgende fejlmeddelelse til OOo gik også fejlmeddelelsen ned og Windows fejlmeddelelse tog over. Fejlen gentog sig hvergang der på ny forøgtes at indlæse odt-dokumentet, også efter reinstallation af OO ver 2.0.

vh/perl
Jeg har oplevet noget tilsvarende.
Der kom en fejlmelding, som sagde at mine dokumenter ikke kunne åbnes. Jeg slettede derfor Open Office og geninstallerede. Men alle mine dokumenter blev lavet om til SXW-filer, som jeg ikke kan få åbnet i noget program. Det er lidt af en katastrofe, fordi det er hele mit musik-repertoire (jeg spiller musik). Kan nogen hjælpe mig?
Hvordan får jeg genskabt mine filer?

vh

Per Rehfeldt
Post Reply