Fejl ved åbning af MS office filer

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i LibreOffice, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.

Moderator: Lodahl

Post Reply
OZ3TL

Fejl ved åbning af MS office filer

Post by OZ3TL »

Jeg har nu flere gange prøvet at OOO2,0 DK går ned når jeg vil åbne nogle af de MS office som jeg ind imellem modtager fra andre som endnu ikke har skiftet til OOO er der andre der har de samme oplevelser eller er det kun mig der har det.

M.V.H.
TLV
Agerskov

Re: Fejl ved åbning af MS office filer

Post by Agerskov »

OZ3TL wrote:Jeg har nu flere gange prøvet at OOO2,0 DK går ned når jeg vil åbne nogle af de MS office som jeg ind imellem modtager fra andre...
Jeg har kendskab til at ældre udgaver af Microsoft Word-dokumenter (2.0 og måske også 6.0) ikke altid kan åbnes af OpenOffice.org 2.0 men godt kan med OpenOffice.org 1,1,5. Der er oprettet en fejlmelding i Issuezilla, så der arbejdes på at rette problemet.

Ved du hvilke udgaver af Microsoft Office filerne er skrevet i?
Der herligste hilsner
Claus Agerskov, ProFOSS - fri & åben software samt åbne standarder.
Programmør Saldi.DK, freelancer AgerCon & tidligere leder af da.OOo.
OZ3TL

Re: Fejl ved åbning af MS office filer

Post by OZ3TL »

Jeg har kendskab til at ældre udgaver af Microsoft Word-dokumenter (2.0 og måske også 6.0) ikke altid kan åbnes af OpenOffice.org 2.0 men godt kan med OpenOffice.org 1,1,5. Der er oprettet en fejlmelding i Issuezilla, så der arbejdes på at rette problemet.

Ved du hvilke udgaver af Microsoft Office filerne er skrevet i?

Jeg er ikke sikker men jeg kunne åbne dem med 1.1.5 det er først efter at jeg har installeret 2.0 at jeg har fået problemer, så jeg skal lade det være usagt hvilken version de er lavet i.

M.V.H.
TLV

P.S. jeg har tjekket nogle af dem der stå word 10.0 hvis jeg tjækker dem ud med et prg. jeg har liggende hvor i jeg kan se både i hex og straight thru
Post Reply