The search giant it committing itself further to open source with plans to hire people specifically to work on the open source productivity suite
Læs mere...
Kilde: ZDNet UK News
ZDNet UK News
Google plans OpenOffice hires
-
Smart
Sådan angribes en konkurrents cashcow. Google signalerer, at de ( MS ) skal holde sig fra deres enemærker, ellers går vi efter jeres OfficeSuite. Så ved en relativ beskeden investering, kan man gøre det så surt for konkurrenten at de løber skrigende bort.
mvh
Lars Brandi Jensen
Lars Brandi Jensen
Re:Google plans OpenOffice hires
Jeg tror ikke, at Microsoft opfatter det som en trussel på nogen måde, og jeg tror ikke, at Google har gjort det bare for at forbedre OpenOffice.org. Jeg er sikker på, at de har tænkt sig at arbejde på nogle løsninger, hvor Google søgeteknologi og reklameteknologi bliver brugt i forbindelse med OpenOffice.org applikationen eller OpenDocument dokumenter.
Jeg håber, at det drejer sig om et "online repository" for dokumenter, også kaldet et dokumentstyringssystem. Det ville være ret fedt, hvis man bare skal klikke "Fil/Åbn", "Online dokumenter", "Grundejerforeningen XYZ" og så vælge referatet fra sidste bestyrelsesmøde...
Lars.
Jeg håber, at det drejer sig om et "online repository" for dokumenter, også kaldet et dokumentstyringssystem. Det ville være ret fedt, hvis man bare skal klikke "Fil/Åbn", "Online dokumenter", "Grundejerforeningen XYZ" og så vælge referatet fra sidste bestyrelsesmøde...
Lars.