Jeg har observeret at et odt-dokument ikke kan åbnes igen med Open Office ver 2.0.
Det var oprettet i OO ver 1.1.5 med dobbeltspalte i sektion 1 og gemt som sxw-fil, derefter importeret til ver 2.0 og gemt i odt-format.
Ver 2.0 'hang' (svarede ikke). Derefter mistede jeg alle åbne OO-dokumenter, som herefter skulle rekonstrueres Ved den efterfølgende fejlmeddelelse til OOo gik også fejlmeddelelsen ned og Windows fejlmeddelelse tog over. Fejlen gentog sig hvergang der på ny forøgtes at indlæse odt-dokumentet, også efter reinstallation af OO ver 2.0.
vh/perl
odt-dok, importeret som sxw-fil med spalter, kan ikke åbnes
Moderator: Lodahl
Re:odt-dok, importeret som sxw-fil med spalter, kan ikke åbn
Taler vi den endelige udgave af OOo 2.0, eller en beta version?
-
Re: odt-dok, importeret som sxw-fil med spalter, kan ikke åb
Jeg har oplevet noget tilsvarende.perl wrote:Jeg har observeret at et odt-dokument ikke kan åbnes igen med Open Office ver 2.0.
Det var oprettet i OO ver 1.1.5 med dobbeltspalte i sektion 1 og gemt som sxw-fil, derefter importeret til ver 2.0 og gemt i odt-format.
Ver 2.0 'hang' (svarede ikke). Derefter mistede jeg alle åbne OO-dokumenter, som herefter skulle rekonstrueres Ved den efterfølgende fejlmeddelelse til OOo gik også fejlmeddelelsen ned og Windows fejlmeddelelse tog over. Fejlen gentog sig hvergang der på ny forøgtes at indlæse odt-dokumentet, også efter reinstallation af OO ver 2.0.
vh/perl
Der kom en fejlmelding, som sagde at mine dokumenter ikke kunne åbnes. Jeg slettede derfor Open Office og geninstallerede. Men alle mine dokumenter blev lavet om til SXW-filer, som jeg ikke kan få åbnet i noget program. Det er lidt af en katastrofe, fordi det er hele mit musik-repertoire (jeg spiller musik). Kan nogen hjælpe mig?
Hvordan får jeg genskabt mine filer?
vh
Per Rehfeldt