Er der nogen, der ved, om - og i givet fald hvordan - jeg laver en serverinstallation (altså en installation, hvor programmet afvikles fra en server) af OpenOffice.org 2.0? Det var en mulighed, man fik ved installation af de tidligere versioner. Jeg synes ikke lige, jeg har kunnet finde noget om det i installationsvejledningen.
MVH
OpenOffice.org 2.0
Moderator: Lodahl
serverinstallation af OpenOffice.org 2.0
Ja, der skulle selvfølgelig have været et sigende indhold i Emnet...
Er der nogen, der ved, om - og i givet fald hvordan - jeg laver en serverinstallation (altså en installation, hvor programmet afvikles fra en server) af OpenOffice.org 2.0? Det var en mulighed, man fik ved installation af de tidligere versioner. Jeg synes ikke lige, jeg har kunnet finde noget om det i installationsvejledningen.
MVH
MVH
RE:serverinstallation af OpenOffice.org 2.0
Hvis du tænker på "/net" til flerbruger miljø, så gør den det automatisk i dag!
(C:\Program Files\OpenOffice.org 2.0)
(C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\OpenOffice.org 2.0)
Sammen med lidt data under hver brugerprofil, der starter OOo 2.0 op.
Hvis du tænker på hvor den skal ligge installations filerne så kan du vel skrive stien til filserveren
(C:\Program Files\OpenOffice.org 2.0)
(C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\OpenOffice.org 2.0)
Sammen med lidt data under hver brugerprofil, der starter OOo 2.0 op.
Hvis du tænker på hvor den skal ligge installations filerne så kan du vel skrive stien til filserveren

Venlig Hilsen
Niels
Niels