Jeg jeg kører med Linux Ubuntu 5.10 og der er som standard installeret en engelsksproget OpenOffice.org 2.0. (Har opgraderet min pc så det er ikke en betaversion).
Jeg har hentet sprogpakkerne: openoffice.org-da-help_2.0.0-3_i386.deb, openoffice.org-da-res_2.0.0-3_i386.deb og openoffice.org-da_2.0.0-3_i386.deb fra http://ftp.linux.cz/pub/localization/Op ... packs_deb/
Hvordan installere jeg dem så?
Mvh. Louis
Dansk OpenOffice.org 2.0
Moderator: Lodahl
-
Re: Dansk OpenOffice.org 2.0
I oooforum.generelt, skrev Louis:
de samme spørgsmål flere steder, det gør bare at dem der kan svare på
dem, skal sidde og sortere dine dobbelt-indlæg fra.
.... og svaret er, at du venter på at der bliver lavet nogle specifikt
til Ubuntu.
Jesper
--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk
Du har nu også spurgt i sslug-grupperne, der er ingen grund til stilleHvordan installere jeg dem så?
de samme spørgsmål flere steder, det gør bare at dem der kan svare på
dem, skal sidde og sortere dine dobbelt-indlæg fra.
.... og svaret er, at du venter på at der bliver lavet nogle specifikt
til Ubuntu.
Jesper
--
JabberID: jesper@jabbernet.dk
-
Re:Dansk OpenOffice.org 2.0
Jeg bruger Ubuntu 5.10 og kan ikke døje den, efter min mening, tæskehamrendegrimme Gnome version der følger med.
Hvis du vil bruge OOo 2.0 med de pæne ikoner som du ser på hjemmesiden, og også på min hjemmeside, så fjern OOo fra Synaptic Package Manager og installer det hele fra det site du har været inde på.
.deb filer installerer du ved at skrive
sudo dpkg -i *.deb
Husk den deb fil der ligger i desktop-integration
Jesper er en god og disciplineret Linu bruger, der anbefaler dig at holde dig til hvad der kommer via din distribution, Ubuntu, jeg er anarkistisk og kræsen, og napper min OOo i en smuk version fra kilden.
Hvis du vil beholde din nuværende OOo der fulgte med Ubuntu, så anbefaler jeg, at du følger Jespers råd.
Mail mig - min adresse står på min hjemmeside - hvis du vil have nogle flere tip.
Hvis du vil bruge OOo 2.0 med de pæne ikoner som du ser på hjemmesiden, og også på min hjemmeside, så fjern OOo fra Synaptic Package Manager og installer det hele fra det site du har været inde på.
sudo dpkg -i *.deb
Jesper er en god og disciplineret Linu bruger, der anbefaler dig at holde dig til hvad der kommer via din distribution, Ubuntu, jeg er anarkistisk og kræsen, og napper min OOo i en smuk version fra kilden.
Hvis du vil beholde din nuværende OOo der fulgte med Ubuntu, så anbefaler jeg, at du følger Jespers råd.
Mail mig - min adresse står på min hjemmeside - hvis du vil have nogle flere tip.
Re:Dansk OpenOffice.org 2.0
Tak.Kaaredyret wrote:Jeg bruger Ubuntu 5.10 og kan ikke døje den, efter min mening, tæskehamrendegrimme Gnome version der følger med.
sudo dpkg -i *.deb
-
Re: Dansk OpenOffice.org 2.0
I oooforum.generelt, skrev Kaaredyret:
gang.
Jesper
--
Tak... det tager jeg som en kompliment. Jeg var jo også begynder enJesper er en god og disciplineret Linu bruger, der anbefaler dig at
holde dig til hvad der kommer via din distribution, Ubuntu,
gang.
Jesper
--
JabberID: jesper@jabbernet.dk
-