Læste noget om at den netop gik ind og ændrede noget, mener at det var i forbindelse med releasemeddelelsen.
På den anden side har jeg haft (beta2) .125 kørende sammen med 1.1.5 uden problemer. Desværre har jeg afinstalleret 1.1.5, for jeg benyttede den ikke længere. Jeg er ikke stødt ind i problemer med RC1.
(ED)Så du er måske heldig at det ikke betyder noget i praksis, men at de har nogle overlappende felter.
Hej Jesper
ak for dit svar - troro at jeg afinstallerer 1.1.5 - for en sikkerheds skyld - og håber på¨at 2.0 kan klare mine (små) office behov til den endelige version kommer
Jeg har haft 1.1.x kørende sideløbende med alle mulige udviklerversioner af 2.0 i årevis nu, intet problem.
Det eneste man skal være rigtig opmærksom på, er, at den senest installerede version overtager fil-associationerne, det er altså den senest installerede der åbner filerne når man dobbeltklikker på dem.
Kaaredyret wrote:Jeg har haft 1.1.x kørende sideløbende med alle mulige udviklerversioner af 2.0 i årevis nu, intet problem.
Det eneste man skal være rigtig opmærksom på, er, at den senest installerede version overtager fil-associationerne, det er altså den senest installerede der åbner filerne når man dobbeltklikker på dem.
Lad du trygt 1.1.5 ligge.
Tak for hjælp - men har allerede afinstalleret 1.1.5 - så der blev jeg en oplevelse mindre - men til gengæld er den 2.0 RC bare flot - og en glæde at kigge på. Har ikke haft tid til at bruge den endnu.
Peace
Open Suse - OpenOffice - Mozilla Guerilla/ SeaMonkey
"if you read this...you have wasted three seconds of your life."