Indsæt Grafik, LAAAAANNNNNNNNNNNNGGG dialogbox....

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i LibreOffice, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.

Moderator: Lodahl

Post Reply
vkjaersgaard

Indsæt Grafik, LAAAAANNNNNNNNNNNNGGG dialogbox....

Post by vkjaersgaard »

- Hvis man har en standard SuSE9.2/.3 og OO1.3/1.4/2.0 installation, så prøv indsæt/grafik (billede) og se dialogboksen er 1 meter lang tvævs over skærmen...
prøv igen, nu har den skærmens bredde, og
prøv igen, nu er den 1 meter lang...

- det' rigtig nok, det ser helt tosset ud :-)

Jeg har kun observeret denne opførsel på SuSE9.2/9.3 standardudgaverne af oo. Til gengæld er opførslen konsekvent og det gælder 1.1.3, 1.1.4 og 2.0 som den kommer med SuSE9.3

Måske er der andre, der har set samme opførsel?
Med venlig hilsen
Verner Kjærsgaard
www.zorum.dk
Ejnar

Re: Indsæt Grafik, LAAAAANNNNNNNNNNNNGGG dialogbox....

Post by Ejnar »

Det var spøjst, jeg oplever noget tilsvarende på en 1024*768 skærm, SuSE 9.3, OOo 1.9.79.2.2 (OOo-versionen fra SuSE, opgraderet med YaST)

Nogle gange er den lidt bredere end skærmen, andre gange lidt smallere end skæmen. Underligt.
Vh
Ejnar
Guest

Re:Indsæt Grafik, LAAAAANNNNNNNNNNNNGGG dialogbox....

Post by Guest »

Jo, - men hvad gør vi ved det ??
Ejnar

Post by Ejnar »

"Nogen" bør undersøge, om det er en kendt fejl ved at se på http://www.openoffice.org/issues/query.cgi

Hvis den ikke er kendt, bør den så oprettes. Bugzilla virker ikke meget imødekommende, så jeg håber, at du har erfaring med det.
Vh
Ejnar
Søren Thing Pedersen

Post by Søren Thing Pedersen »

"Nogen" bør først undersøge, om fejlen findes i builds fra OpenOffice.org/DA.OpenOffice.org eller om det er distro-problem.

mvh
Søren
Post Reply