2 nok banale spørgsmål for dem der er
1) ooo er sat til at gemme i .doc. Afligevel har jeg een maskine der ligesom gemmer i .doc, men viser wordpad ikonet... og dermed trkkker wordpad med op hvis man dobbelt klikker på ikonet
2) ooo er chrashet et par gange hvis der kopieres tekst fra eks. indesign og paster det ind i ooo... skal man paste over "notesblok" pgr eller er der en indstilling...
wordpad format og copy-paste chrash
-
wordpad format og copy-paste chrash
Torben Vestergaard
Re:wordpad format og copy-paste chrash
1) Højreklik på docfilen. Vælg herefter "Åbn med" - Vælg program - sæt et flueben ved "Brug altid det valgte program ....." og klik herefter på på OpenOffice.
2)
Så burde du ikke få problemet med at "køre" ind over WordPad.
I øvrigt har jeg ikke oplevet problemet.
Hilsen
Jørgen
2)
Så burde du ikke få problemet med at "køre" ind over WordPad.
I øvrigt har jeg ikke oplevet problemet.
Hilsen
Jørgen
Re: wordpad format og copy-paste chrash
Hvilken version og OS bruger du? Oplever man fejl, bør man sikre sig, at man har opdateret til seneste version, eventuelt (i øjeblikket) til OOo 2.0 (1.93) beta.Torben Vestergaard wrote:2 nok banale spørgsmål for dem der er
....
2) ooo er chrashet et par gange hvis der kopieres tekst fra eks. indesign og paster det ind i ooo... skal man paste over "notesblok" pgr eller er der en indstilling...
Open source software: "It's walking toward freedom, freedom of use, freedom of speech, freedom of relationship... I think that's what it's about." Gilberto Gil (2004), Brazilian Culture Minister.