Tak for jeres indlæg
@Jeppe:
I det link du henviser til, er der tale om at størrelserne for formaterne A3 A4 A5 har 'forskubbet' sig.
Her er størrelserne på faktisk alle formater ændret til værdier der ikke kan findes blandt standard formater.
Jeg bemærker, at der er hele 12 "Brugerdefineret" størrelser - også i en frisk LO-installation på en ny pc.
Gad vide hvad meningen er med det? Har søgt på nettet hvordan disse evt. kan fjernes uden held.
@APPWEB
1) nej, umiddelbart ser det sådan ud. Jeg redigerede feltet

2) det bliver næste step...
3) der er heller ikke fordi jeg har udfordringer med at udskrive.
Jeg fik advarslen én gang om at papirformatet ikke passede, men trods det, kom printet fint ud.
Der er ingen problemer med at udskrive - det fungerer. Det generer blot min 'OCD'
Nu har jeg så klikke en del rundt i Udskriv dialogen/vinduet og opdager så, at hvis jeg vælger f.eks. printer til Microsoft Print to PDF, skifter Papirstørrelse til A4 med korrekt størrelse (297mm x 210mm)
Vælger jeg herefter tilbage til printeren, forbliver A4 størrelse korrekt og alle andre formater ser også ud til at falde på plads.
Først ved næste åbning af Udskriv dialogen fås de forkerte værdier frem igen.
Første gang Udskriv dialogen åbnes:
Skift Printer til Udskriv til MS Print to PDF:
Skift Printer tilbage...
Efter opdatering til LO 7.1.7.2 (x64) ser Udskriv dialogen igen normal ud med korrekte størrelser på standard papir formaterne.
Formentlig var 'problemet' også blevet løst ved en re-installation af LO 7.0.6.2
Mvh. MrMonk