Nylige anvendte dokumenter

Brugerhjælp og support til tekstbehandling i LibreOffice Writer

Moderators: Lodahl, Ejnar

Post Reply
pmb

Nylige anvendte dokumenter

Post by pmb »

Hej
Er der nogen som kan hjælpe med at få slettet nylige "anvendte dokumenter" for altid. Jeg synes det er irriterende at de helel tiden popper op, og man skal slette dem manuelt. Jeg har ledt i hele systemet, men kan ikke finde hvor jeg sletter, så de ikke kommer frem.
Jesper K Brogaard

Re: Nylige anvendte dokumenter

Post by Jesper K Brogaard »

Tryk på den sorte trekant til højre for "Nyligt anvendte dokumenter" og vælg "Ryd seneste dokumenter"
pmb

Post by pmb »

Hej
i skriver "Tryk på den sorte trekant til højre for "Nyligt anvendte dokumenter og vælg "Ryd seneste dokumenter" men det er kun de sidste nylig dokumenter, det jeg mener er at nylige dokumenter slet ikke skal vises.
Jørgen Rasmussen

Post by Jørgen Rasmussen »

Åbn menuen Funktioner -> Indstillinger. Klik på "Avanceret" under LibreOffice. Klik på knappen "Åbn ekspertkonfiguration". Indsæt org.openoffice.Office.Common/History i søgefeltet i vinduet Ekspertkonfiguration og tryk på Enter-tasten. Find og markér egenskaben "PickListSize". Klik på knappen "Rediger". Indtast værdien 0. Klik på OK-knapperne til diverse vinduer er lukket. Genstart LibreOffice og ryd listen som beskrevet i tidligere indlæg.
Hilsen JR
pmb

Post by pmb »

Tak for hjælpen
Post Reply