Hej
Jeg bruger 6.4.5.2
For nylig begyndte et mærkelig problem: Når jeg skriver et ord med æ som 3. el. 4. bogstav som f.eks. skræmmende, så gemmer den første gang ordet i Indsamlede ord. Når man næste gang skriver skr, så kommer hele ordet frem - og fra æmmende er det markeret. Alt sammen helt fint.
MEN når man så klikker på æ, så ændres æ til mmende - altså ordet skrmmende - og klikker man så på Return, så står der skrmmendemmende.
Når jeg kigger på Indsamlede ord, står det helt rigtigt der.
Det samme er galt med ord, der indeholder ø og å. Men ikke de andre vokaler.
Jeg har ændret navnet på mappen Autocorr - og der oprettes en ny næste gang, jeg åbner LO. Men problemet er desværre det samme.
Jeg har også slettet alt i Temp mappen, men tilsyneladende uden nogen ændring.
Håber, der er én, der kan hjælpe.
Venlig hilsen
Torben
Problem med Ordfuldførelse
-
Re: Problem med Ordfuldførelse
Hej Torben
Jeg kan ikke genskabe dit problem. Nogle spørgsmål, som måske kan hjælpe med at finde årsagen?
Jesper
Jeg kan ikke genskabe dit problem. Nogle spørgsmål, som måske kan hjælpe med at finde årsagen?
- Du skriver,at det begyndt for nylig. Det har altså virket, men også for version 6.4.5.2?
- Hvad er dine indstillinger for Autokorrektur (Funktioner -> Autokorrektur -> Autokorrekturindstilllinger, fanebladet Ordudfyldelse)?
- Hvilket sprog er dokumentet sat til (det er ikke nødvendigvis sat til dansk, selv om du skriver på dansk)?
Jesper
Re: Problem med Ordfuldførelse
Hej Jesper
Tak for dit svar.
Jeg fandt ikke ud af, hvad der kunne løse problemerne. Jeg valgte den løsning, at jeg lavede en ny user - og så fungerer det hele igen.
Venlig hilsen
Torben
Tak for dit svar.
Jeg fandt ikke ud af, hvad der kunne løse problemerne. Jeg valgte den løsning, at jeg lavede en ny user - og så fungerer det hele igen.
Venlig hilsen
Torben