Jeg har nogle regneark med 3 faner. Det ene har på 3. fane nogle celler der henter data fra et af de andre regneark. Det betyder at jeg kan udskrive ark 1 og 2, 3. ark med importerede data udskrives ikke. Jeg vælger ved udskrift udskrivning af alle ark.
Problemet gælder også hvis jeg vil eksportere til pdf, arket med importerede data kommer ikke med i pdf'en.
Jeg har prøvet at oprette et ark mere med samme indhold som i ark 3, og sørget for at alle data er på plads. Det hjælper - indtil jeg har lukket LO og åbnet filen igen, så vender problemet tilbage.
Udskrift af alle ark fejler når et ark får data fra et andet regneark
Moderator: Lodahl
-
Re: Udskrift af alle ark fejler når et ark får data fra et andet regneark
Jeg kan genskabe fejlen med ganske simple regneark. Jeg bruger LibreOffice 6.4.1.2 på Windows 10.
Så snart der er indsat en ekstern kæde til et andet regneark, så kan sidste ark (har prøvet med regneark med hhv. tre og fire ark) ikke udskrives.
Det hjælper ikke at fjerne den eksterne kæde, sidste ark kan stadigvæk ikke udskrives.
Jeg vil gerne oprette fejlrapport på det. Vend lige tilbage hvis du, eller andre, har kommentarer til det observerede.
Venlig hilsen
Jesper
Så snart der er indsat en ekstern kæde til et andet regneark, så kan sidste ark (har prøvet med regneark med hhv. tre og fire ark) ikke udskrives.
Det hjælper ikke at fjerne den eksterne kæde, sidste ark kan stadigvæk ikke udskrives.
Jeg vil gerne oprette fejlrapport på det. Vend lige tilbage hvis du, eller andre, har kommentarer til det observerede.
Venlig hilsen
Jesper