Hej, jeg har et regneark som jeg har passworbeskyttet. Efter at have haft det åbnet i diverse v. 2.0 prereleases af OOo, kan jeg nu ikke åbne det i nogen versioner af OOo oveerhovedet. Den siger at jeg har tastet kodeordet forkert ind, så jeg mistænker en af versionerne for at have ødelagt eller modificeret kodeordet.
Hvad gør jeg nu ???????????????????
/ Peter
HJÆLP ! Passwordbeskyttet dokument (regneark)
Moderator: Lodahl
Kodeord i regneark
Du må nok indstille dig på at regnearket skal laves fra bunden, da der mig bekendt ikke er noget at gøre hvis kodeordet ikke bliver accepteret
.
PS: Brug aldrig vigtige regneark i prerelasede udgaver, da filformatet jo kan ændre sig inden den endelige udgave (der arbejdes på nye filformater til 2.0).
Mvh Per

PS: Brug aldrig vigtige regneark i prerelasede udgaver, da filformatet jo kan ændre sig inden den endelige udgave (der arbejdes på nye filformater til 2.0).
Mvh Per
Re:HJÆLP ! Passwordbeskyttet dokument (regneark)
Hej Per,
Det er jeg bestemt ikke glad for at høre !!!!!!!! Men noget må da kunne lade sig gøre. Det er et meget vigtigt regneark, og jeg har faktisk ikke de data andetsteds. Det er naturligvis dumt, men sådan ligger landet nu engang, og så skal jeg have fundet en måde at tilgå de data.
Ethvert microsoftbeskyttet dokument kan åbnes med små hjælpeprogrammer, så noget må vel også kunne gøres her.

Det er jeg bestemt ikke glad for at høre !!!!!!!! Men noget må da kunne lade sig gøre. Det er et meget vigtigt regneark, og jeg har faktisk ikke de data andetsteds. Det er naturligvis dumt, men sådan ligger landet nu engang, og så skal jeg have fundet en måde at tilgå de data.
Ethvert microsoftbeskyttet dokument kan åbnes med små hjælpeprogrammer, så noget må vel også kunne gøres her.