Hvorfor opdaterer LibreOffice automatisk sig selv, selv om jeg ikke har bedt om det?
Under indstillinger er der ikke sat mærke i Kontroller automatisk, og heller ikke sat afmærkning i Hent automatisk.
Den er blevet opdateret uden at jeg er blevet varslet om det.
Jeg har v 5.1.x, som nu automatisk er opdateret til 5.2.0.4 - en version jeg ikke ønsker,da der er fejl i denne.
LO opdaterer automatisk uønsket
Moderator: Lodahl
Re: LO opdaterer automatisk uønsket
Så har jeg oplevet det igen. Da jeg i går lukkede min pc, havde jeg LO 5.1 installeret.
Da jeg startede min pc i dag uden i øvrigt at have åbnet noget som helst program, havde LO automatisk af sig selv installeret version 5.2.x, og i selvvalgt bibliotek og drev, og afinstalleret version 5.1.
Jeg kan af LOs tidskode se, at installationen er sket lige efter at pc'en er opstartet.
Hvad sker der?
Da jeg startede min pc i dag uden i øvrigt at have åbnet noget som helst program, havde LO automatisk af sig selv installeret version 5.2.x, og i selvvalgt bibliotek og drev, og afinstalleret version 5.1.
Jeg kan af LOs tidskode se, at installationen er sket lige efter at pc'en er opstartet.
Hvad sker der?
Kurt J
-
Hej Kurt
Er du sikker på, at det ikke er et andet program, der opdaterer LibreOffice?
Programmerne Secunia PSI, Heimdal og avast kan alle opdatere andre programmer.
Er du sikker på, at det ikke er et andet program, der opdaterer LibreOffice?
Programmerne Secunia PSI, Heimdal og avast kan alle opdatere andre programmer.
Hilsen JR
Hej Jørgen
Tak for svar - det har jeg slet ikke været klar over. Jeg undersøger den sag.
Du ved mange ting, har du mon også forklaring på det jeg skrev om 5.2.0.x med sletning af indeks-ord (viewtopic.php?f=8&t=6366). Er lige sket for 6. gang hos mig.
Tak for svar - det har jeg slet ikke været klar over. Jeg undersøger den sag.
Du ved mange ting, har du mon også forklaring på det jeg skrev om 5.2.0.x med sletning af indeks-ord (viewtopic.php?f=8&t=6366). Er lige sket for 6. gang hos mig.
Kurt J
-