Jeg skulle opdatere til 4.3.5.2 på min bærbar og kom til den downloadede help fil.
Det kunne ikke lade sig gøre, da den gamle help fil ikke kunne fjernes (4.3.x.) Det starter med at jeg ikke har adgang til til stien hvor msi filen ligger ( forkert det har jeg) og slutter med at jeg skal kontakte support.
jeg har prøvet at afinstallere 4.3.5.2 pakken - det lykkedes, derefter help filen men det kan ikke ske, fejl fra Windows afinstallering - kan ikke finde filen. Derpå fjernede jeg hele help biblioteket og kørte en Norton renser på Reg. basen og geninstallerede selve pakke med succes men hjælpepakken kunne stadig ikke installeres - samme historie.
Jeg har brugt de to installationspakker uden problemer på en anden computer. jeg har downloadet to nye pakker - intet hjælper.
Leif
fjerne gammel help fil i DK
Moderator: Lodahl
Re: fjerne gammel help fil i DK
Ak ja svare sig selv.
jeg har taget mappen "da" på den ene computer og kopieret over på den anden, hvor help installationen mislykkedes. Jeg kører nu med Libre 4.3.5.2 på den med dansk hjælp. Om den hjælp så er den sidste kan jeg ikke se, men der er i hvert fald dansk hjælp. Registerbasen har vel ikke noteret sig denne bastante DOS metode men resultatet er er godt nok for mig indtil videre
Leif
jeg har taget mappen "da" på den ene computer og kopieret over på den anden, hvor help installationen mislykkedes. Jeg kører nu med Libre 4.3.5.2 på den med dansk hjælp. Om den hjælp så er den sidste kan jeg ikke se, men der er i hvert fald dansk hjælp. Registerbasen har vel ikke noteret sig denne bastante DOS metode men resultatet er er godt nok for mig indtil videre
Leif
Re: fjerne gammel help fil i DK
Underligt???
Prøv at se hvad jeg skriver om udskiftning af bruger profilen her viewtopic.php?t=6209&p=16826#p16826
Ved afinstallation af LibreOffice fjernes profilen ikke og den bliver genanvendt ved næste installation. Så nissen (problemerne) følger med. Det nemmeste er at slette mappen eller omdøbe den, hvis der er noget du vil gemme.
mvh
Jens
Prøv at se hvad jeg skriver om udskiftning af bruger profilen her viewtopic.php?t=6209&p=16826#p16826
Ved afinstallation af LibreOffice fjernes profilen ikke og den bliver genanvendt ved næste installation. Så nissen (problemerne) følger med. Det nemmeste er at slette mappen eller omdøbe den, hvis der er noget du vil gemme.
mvh
Jens