brug af libre office til at åbne vedhæftede filer
brug af libre office til at åbne vedhæftede filer
Når jeg skal åbne en vedhæftet fil i mozilla thunderbird, så indgår open office ikke i de muligheder der findes, hvordan tilfører jeg den?
Re: brug af libre office til at åbne vedhæftede filer
Du skriver Libre Office i emnet men Open Office i teksten, jeg gør ud fra det er Libre Office du har installeret og det er det der ikke står på listen.
I Thunderbird gør du ind i "Funktioner > Indstillinger > Vedhæftede filer", find filtypen du ønsker at åbne, klikker på handlingen til højre, vælger "Brug anden", klik på "Gennemse" nede til venstre og udpeg exe.filen til det Libre Office-program der kan åbne den pågældende type fil. Spørg hvis du er i tvivl.
Stien til f.eks. writer er på min pc: C:\Program Files (x86)\LibreOffice 4\program\swriter.exe, men det kan se anderledes ud på din.
I Thunderbird gør du ind i "Funktioner > Indstillinger > Vedhæftede filer", find filtypen du ønsker at åbne, klikker på handlingen til højre, vælger "Brug anden", klik på "Gennemse" nede til venstre og udpeg exe.filen til det Libre Office-program der kan åbne den pågældende type fil. Spørg hvis du er i tvivl.
Stien til f.eks. writer er på min pc: C:\Program Files (x86)\LibreOffice 4\program\swriter.exe, men det kan se anderledes ud på din.
Karl Erik
Re: brug af libre office til at åbne vedhæftede filer
så spiller det ,
en søndag med succes tak for hjælpen
flemmi g
en søndag med succes tak for hjælpen
flemmi g