LO 4.1 crasher når jeg markerer tekst og sletter i writer

Åben debat samt brugerhjælp og support til LibreOffice generelt og oooforum.dk

Moderator: Lodahl

Post Reply
bof

LO 4.1 crasher når jeg markerer tekst og sletter i writer

Post by bof »

Hej. Problem: Når jeg markerer et stykke tekst og sletter enten ved brug af Delete knappen eller med Ctrl X lukker dokumentet ned, det sker i en uendelighed, og behøver jeg sige det er frustrerende?
Jeg bruger Windows 7 og LO 4.1- jeg har prøvet at opdatere til LO 4.2.3 for på den måde at komme problemet til livs, men indtil videre er det ikke lykkedes mig (problemet beskrevet i et andet spørgsmål for ikke at forvirre).
Jeg har set nogle svar på problemer med at LO crasher som går på at ændre brugerprofil, hvis det er sådan noget der må til vil det være rart med en vejledning i hvordan jeg gør det, på dansk. Jeg forstår ikke den der ligger på https://wiki.documentfoundation.org/User_Profile

med venlig hilsen
Bo
Jens S

Post by Jens S »

Skift din profil ud - det vil jeg også foreslå. Du klikker på windows tasten(sidder i venstre side mellem Ctrl og Alt) + R og kør-boksen dukker op. Her skriver du %appdata% - og efter OK åbner stifinder og her finder du mappen LibreOffice og sletter den. Start så LibreOffice-programmet op og din profil gendannes med standardindstillinger

mvh
Jens
Post Reply