Calc kan ikke håndtere Ctrl+C fryser clipboard på pc'en

Brugerhjælp og support til regneark i LibreOffice Calc

Moderator: Lodahl

Post Reply
Mikkel

Calc kan ikke håndtere Ctrl+C fryser clipboard på pc'en

Post by Mikkel »

Hej, Jeg har problemer med at Calc fryser clipboard på min pc (windows7 starter) hvis jeg har haft brugt Ctrl+C i Calc så fryser clipboardet for alle programmer samt print screen. og der popper en meddelelse op med libreoffice-dokumentgendannelse "på grund af en uventet fejl lukkede LO ned....... dine filer vil blive gendannet... men der er ingen filer noteret i boksen.
Jeg har haft slette og geninstalleret LO samt slettet alle mapper, user profiler samt Hkeys igennem regedit., har tjekket at Java er aktiveret men intet har virket ud over at hvis jeg åbner Writer og bruger Ctrl+C der, så kan jeg lukke begge programmer ned uden problemer...
Så hvordan kan jeg komme uden om dette? er det muligt at tømme clipboard i gennem Calc? eller er der nogen ideer om hvad der kan være årsag til dette.
Jens S

Post by Jens S »

Du kan udskifte profilen efter denne opskrift https://wiki.documentfoundation.org/UserProfile . Java har ingen betydning her og netop fordi LO anvender en profil har registreringsdatabasen heller ingen indflydelse.
Jeg kan se at flere rapporterer problemer med copy/paste, men ingen der har en effektiv løsning, så efter min mening er det et lokalt problem med konflikter med andre programmer. Prøv at google fejlen og få forskellige vejledninger du kan afprøve.

mvh
Jens
Post Reply