Først og fremmest, er jeg meget glad for at have fundet dette forum. Det skal jeg nok komme til at bruge meget, i forbindelse med opsætning af mit speciale.

Jeg sidder og prøver at finde ud af, hvordan jeg sætter tabeller ind i open, som er lavet i excel.
Mit problem er, at tabellen består af mange koloner, således at den skal ligge ned (svarende til at printe ud i landskab-format). Så, kan jeg indsætte en tabel, og så roter den 90 grader, og derudover tilføre en tabeltakst nedenunder, som har samme retning ?

En veninde har fortalt, at hun ikke kunne finde ud af dette i word, hvorfor hun i stedet først indsatte blanke sider i hendes dokument, hvor tabellerne skulle være. Så printerede hun dokumentet ud, og genbrugte de blanke sider (nu med sidetal og header), som hun derefter printerede hendes tabeller ud på, printet direkte fra excel. Dette kunne jeg også gøre, men så har jeg et nyt spørgsmål. Hvordan sætter jeg en tom side ind midt i dokumentet? Det har jeg ikke kunnet finde ud?
Jeg håber du/I kan hjælpe mig.
Med tak på forhånd.
Panda