Ny printer
Moderator: Lodahl
Ny printer
Jeg har fået ny printer og har så sat den til at være defaultprinter. Men når jeg vil skrive ud fra et dokument baseret på en af mine templates, så er det den gamle printer, LO vælger. Så Hurtig Udskrift kan slet ikke bruges, jeg skal over Ctrl-P og så i øvrigt rette printeren. Hvorfor husker templaten den gamle printer?
med venlig hilsen
Ditlev Petersen
Ditlev Petersen
-
Ny printer
Prøv at se om det hjælper at vælge printer via menuen Filer -> Udskriftsindstillinger.
Hilsen JR
Det lyder meget fornuftigt at printeren er knyttet til skabelonen, hvis du f.eks. har en printer til etiketprint og en anden til alm. udskrift, eller dine etiketter ligger i en speciel papirbakke.
Prøv (jeg har ikke selv mulighed ) at åbne din skabelon for redigering, vælg Filer - Udskriftsindstillinger og skift navnet til din nye printer, evt. kig på 'Egenskaber' om der er noget her du ønsker ændret.
mvh
Jens
Prøv (jeg har ikke selv mulighed ) at åbne din skabelon for redigering, vælg Filer - Udskriftsindstillinger og skift navnet til din nye printer, evt. kig på 'Egenskaber' om der er noget her du ønsker ændret.
mvh
Jens
Re: Ny printer
Jeg har selv haft det her problem engang, fordi jeg havde været logget på computeren med Team Viewer kunne jeg ikke vælge en printer.Jørgen Rasmussen wrote:Prøv at se om det hjælper at vælge printer via menuen Filer -> Udskriftsindstillinger.
Det er dog lykkedes, men det krævede en genstart af maskinen.
De bedste hilsner
Tom Frank Christensen (Freelance PHP programmør)
Onsdagslotto
Lidt om mig selv: Freelance PHP programmør
Eksempel på arbejde: Lotto VoresByg.dk og konens Hundevennen
Eksempel på arbejde: Lotto VoresByg.dk og konens Hundevennen
har en printer til etiketprint og en anden til alm. udskrift, eller dine etiketter ligger i en speciel papirbakke.