Ny printer

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i LibreOffice, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.

Moderator: Lodahl

Post Reply
Ditlev

Ny printer

Post by Ditlev »

Jeg har fået ny printer og har så sat den til at være defaultprinter. Men når jeg vil skrive ud fra et dokument baseret på en af mine templates, så er det den gamle printer, LO vælger. Så Hurtig Udskrift kan slet ikke bruges, jeg skal over Ctrl-P og så i øvrigt rette printeren. Hvorfor husker templaten den gamle printer?
med venlig hilsen

Ditlev Petersen
Jørgen Rasmussen

Ny printer

Post by Jørgen Rasmussen »

Prøv at se om det hjælper at vælge printer via menuen Filer -> Udskriftsindstillinger.
Hilsen JR
Ditlev

Post by Ditlev »

Det hjælper kun for det aktuelle dokument. Næste gang jeg bruger samme template, så er den gamle printer der igen. Det vil sikkert hjælpe at overskrive templaten, men det forekommer lidt underligt, at printer er defineret i templaten.
med venlig hilsen

Ditlev Petersen
Jens S

Post by Jens S »

Det lyder meget fornuftigt at printeren er knyttet til skabelonen, hvis du f.eks. har en printer til etiketprint og en anden til alm. udskrift, eller dine etiketter ligger i en speciel papirbakke.
Prøv (jeg har ikke selv mulighed ) at åbne din skabelon for redigering, vælg Filer - Udskriftsindstillinger og skift navnet til din nye printer, evt. kig på 'Egenskaber' om der er noget her du ønsker ændret.

mvh
Jens
Ditlev

Post by Ditlev »

Det løste problemet. Tak.
med venlig hilsen

Ditlev Petersen
TheBuzz

Re: Ny printer

Post by TheBuzz »

Jørgen Rasmussen wrote:Prøv at se om det hjælper at vælge printer via menuen Filer -> Udskriftsindstillinger.
Jeg har selv haft det her problem engang, fordi jeg havde været logget på computeren med Team Viewer kunne jeg ikke vælge en printer.

Det er dog lykkedes, men det krævede en genstart af maskinen.

De bedste hilsner
Tom Frank Christensen (Freelance PHP programmør)
Onsdagslotto
Lidt om mig selv: Freelance PHP programmør
Eksempel på arbejde: Lotto VoresByg.dk og konens Hundevennen
jhony

Post by jhony »

har en printer til etiketprint og en anden til alm. udskrift, eller dine etiketter ligger i en speciel papirbakke.
Prøv (jeg har ikke selv mulighed ) at åbne din skabelon for redigering, vælg Filer - Udskriftsindstillinger og skift navnet til din nye printer, evt. kig på 'Egenskaber' om der er noget her du ønsker ændret.
click here click here
latest ccna dumps latest ccna dumps
Post Reply