Hej
Jeg har stillet et spørgsmål under Tegning, men har ikke fået svar i lang tid og kan også se nogle andre kategorier, hvor de sidste spørgsmål er fra feks april 2010.
Er det mig der ikke lige kan gennemskue at Openoffice er lukket og at jeg skal oprette konto på Libreofiice eller hvad sker der?
Eller er det fordi jeg evt har formuleret mit spørgsmål forkert eller?
Her er spørgmålet fra mig, DonOlesen:
Hej -
Hvordan laver jeg 4 "buede" streger med én pil i hver ende, hvor pilen går med uret?
Disse buede streger skal danne en perforeret cirkel, hvor jeg i den perforerede åbning vil skrive tekst eller placere andre figurer.
Kan noget af processen gøres i frihånd med markørene og på øjemål er det acceptabelt, da disse 4 cirkler ikke nødvendigvis behøver at placeres stringent koncentrisk.
MVH Per
Lukker OpenOfiice eller?
Moderator: Lodahl
Nej, dette forum lukker ikke, der er bare ikke voldsomt meget aktivitet herinde. Når du ikke får svar er det nok fordi der ikke er nogen der har kunnet svare. Desuden dækker det både OpenOffice og LilbreOffice.
Ved at prøve mig lidt frem har jeg vist fundet en løsning, håber du kan bruge den.
Du finder Blokpile i værktøjslinien forneden. Brug pilen Cirkelformet pil. Træk i de gule firkanter indtil den ser ud som du ønsker. Det må du gentage 4 gange.
Ved at prøve mig lidt frem har jeg vist fundet en løsning, håber du kan bruge den.
Du finder Blokpile i værktøjslinien forneden. Brug pilen Cirkelformet pil. Træk i de gule firkanter indtil den ser ud som du ønsker. Det må du gentage 4 gange.
Karl Erik