Jeg har lige installeret LibreOffice, og det ser ud til at fungere udmærket. Men hvis man har brug for hjælp, hvad gør man så?
Hvis man i et OpenOffice-regneark gerne vil have hjælp til eksempelvis countif-funktionen, så trykker man på hjælp, hvorefter der dukker en lang liste med søgeord op. Her kan man så finde countif og læse om den.
Men hvis jeg i LibreOffice trykker på Hjælp, bliver jeg sendt ind på en generel hjælpeside på internettet. Også selvom jeg har installeret den 9,7 MB store hjælpefil.
Det kan næppe være rigtigt, at man i LibreOffice har droppet den hjælpemulighed, som findes i både MS Officepakken og OpenOffice, men hvordan kalder man den frem i LibreOffice?
Hvor er hjælpefunktionen i LibreOffice?
Moderator: Lodahl
Hjælp i LibreOffice
Hej!
Hos mig (Win Vista, LibreOffice 3.4.3) med installeret hjælpetekst fungerer det præcist som i OOo.
Klik F1 eller [Hjælp] - [LibreOffice Hjælp] - så dukker den omtalte liste op og der kan søges i den!
Underligt!
Hos mig (Win Vista, LibreOffice 3.4.3) med installeret hjælpetekst fungerer det præcist som i OOo.
Klik F1 eller [Hjælp] - [LibreOffice Hjælp] - så dukker den omtalte liste op og der kan søges i den!
Underligt!