kan ikke udskrive tekst kun billed

Brugerhjælp og support til tekstbehandling i LibreOffice Writer

Moderators: Lodahl, Ejnar

Post Reply
cjl

kan ikke udskrive tekst kun billed

Post by cjl »

hej jeg har lige fået dette program på min pc....
og jeg ville lave et fødselsdagskort og havde sat et billed ind øverst på siden med tekst nedenunder. da jeg så skulle udskrive det var det kun billedet der blev udskrevet jeg har prøvet at lave om i udskriftsindstillingerne men intet hjælper kan i hjælpe mig?????? hvor bliver min tekst af???? :? .......
Jens S

Post by Jens S »

Det er svært at råde dig her, for det er specielle forhold hos dig der gør at den ikke vil udskrive. Prøv at eksporter til PDF for at se om dette ser rigtig ud når du printer den ud, ellers giv os din printernavn og type, så andre her med samme printer måske kan hjælpe.

mvh
Jens
cjl

angivelse af printer

Post by cjl »

Jeg har en HP Photosmart C4680
Jens S

Post by Jens S »

Vil det sige at når du laver en pdf-fil, kommer der heller ikke tekst med? Prøv at oplade din fil (du kan bruge dropbox). HP printere har jeg fuld tillid til, hvis du ellers har farve i patronerne og den sidst nye driver installeret.

mvh
Jens
esbe0184
Site Admin

Re: kan ikke udskrive tekst kun billed

Post by esbe0184 »

Jeg kan oplyse at jeg har set samme problemstilling med en HP 3500 Color Laserjet og OpenOffice.org 2.0 beta2 (ja, det er ved at være et stykke tid siden).
:!: Her var løsningen at opdatere til nyeste print driver!
Med venlig hilsen

Esben Aaberg
khj

udskrivning

Post by khj »

Pc´en har Windows 7 og nyeste udgave af Open Office. Når man har tekst og billeder i samme dokument så mangler teksten! Printeren er en Konica Minolta c353. Mystisk. Hvad gør man?
Mvh KHJ
Post Reply