fejlmedelse

Åben debat samt brugerhjælp og support til LibreOffice generelt og oooforum.dk

Moderator: Lodahl

Post Reply
Axel Plougsbæk

fejlmedelse

Post by Axel Plougsbæk »

har haft "libre office" ca 6 md og det har fungeret fint. Nu kommer der en fejlmeddelse "gendan vindue" men der sker bare intet, faktisk er dialogboksen konstant. Jeg har slettet version 3.3.2 og installeret 3.4.? til Mac. Så går der også kuk i systemet, nu tror den det er et Windovs system for der står genstart Windows (på engelsk) det er ligesom sprogpakken ikke går ind. Jeg har slettet programmet igen og nu har jeg enindlæst sikkerhedskopi fra sidste måned. Fungere det?? nej der kommer stadig en meddelse "genstart vindue" og systemet er låst.

I version 3.4 kan den ikke læse gamle dokumenter der fint kan læses i ver 3.3.2.

fra Aple system skriver de omkring en fejlmeddelse der sendes automatisk, at Lion ikke undestøtter "CrossOver" men hvad har det med Libre Office til Mac at gøre????

Jeg er forvirret, Vh Axel
Jens S

Post by Jens S »

Nu har jeg ikke forstand på Mac, men hvis det var en windows installation ville jeg udskifte profilen, http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t=4565
Jeg ved ikke hvor du finder mappen, men i ../libreoffice/3/user ligger der en fil der hedder registrymodifications.xcu og du kan måske søge efter denne fil.
Hvis du afinstallerer LibreOffice, fjernes profilen ikke, men bliver genbrugt ved ny installation (og du har fejlen igen). Hvis du også har en profil for OpenOffice.org skal du fjerne den, jeg har det indtryk at Libreoffice scanner for OpenOffice.org profil og bruger indstillinger herfra, hvis den ikke kan finde sin egen profil.

mvh
Jens
Post Reply