Open Office (svarer ikke9

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i LibreOffice, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.

Moderator: Lodahl

Post Reply
Loke

Open Office (svarer ikke9

Post by Loke »

[size=18]Hej alle.
Når jeg går ind i O.O. Exel går der kun et øjeblik så virker programmet ikke, jeg får den besked at programmet ikke svarer.
Jeg har slettet og geninstalleret open Office flere gange uden det hjælper, er der nogen der kan hjølpe mig?
Jeg har ellers været meget tilfreds med programmet, men nu!!!. Alle mine regnskaber, budgetter m.m. ligger derinde HJÆLP :(
m.v.h Loke[/size]
Jens S

Post by Jens S »

Hej
Har du prøvet at genstarte din maskine? Du kan også prøve at resætte din profil http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t= ... ght=profil eller installere LibreOffice http://www.libreoffice.org/download og bruge den.

mvh
Jens
ChrW

Re: Open Office (svarer ikke9

Post by ChrW »

Loke wrote:Hej alle.
Når jeg går ind i O.O. Exel går der kun et øjeblik så virker programmet ikke, jeg får den besked at programmet ikke svarer.
Jeg har slettet og geninstalleret open Office flere gange uden det hjælper, er der nogen der kan hjølpe mig?
Jeg har ellers været meget tilfreds med programmet, men nu!!!. Alle mine regnskaber, budgetter m.m. ligger derinde HJÆLP :(
m.v.h Loke
Det kunne godt tyde på der er en fejl i registrerings databasen. Hvis det kun er en lille fejl, så kan du prøve med cclener. Du kan også prøve AVC fra Iobit, eller den rigtigt langhårede JV16. Hvis intet af dette hjælper, så prøv at køre chkdsk, som finder dårlige clustere. Hvis intet af ovenstående hjælper. Så danwnload igen. Afindstaler OOo, reboot og instaler igen.
Mvh
ChrW
Loke

Tak for hjælpen

Post by Loke »

Tak for hjælpen ChrW og Jens S.
Jeg ved ikke præcis hvad jeg har gjort, men jeg deaktiverede nogle processer i joblisten og så virker det igen :P
Post Reply