Formular i calc

Brugerhjælp og support til regneark i LibreOffice Calc

Moderator: Lodahl

Post Reply
LarsBrandi

Formular i calc

Post by LarsBrandi »

Jeg vil godt lave nogle rullelister o.s.v. op mod en database, men jeg vil gerne have en overordnet og så nogle underliggende der viser resultatet af det jeg vælger i den overordnede. Nogen der har erfaring med det ?
mvh

Lars Brandi Jensen
Claus Sørensen

Re: Formular i calc

Post by Claus Sørensen »

LarsBrandi wrote:Jeg vil godt lave nogle rullelister o.s.v. op mod en database, men jeg vil gerne have en overordnet og så nogle underliggende der viser resultatet af det jeg vælger i den overordnede. Nogen der har erfaring med det ?
Det er ikke noget, som endnu er indbygget i Calc, men opslag via en rulleliste er på vej i OpenOffice.org 2.0, som skulle komme sidst på året eller i starten af 2005.

Dog er det muligt at udvikle ved hjælp af makrosprog.
LarsBrandi

Jeps

Post by LarsBrandi »

Hej Claus

Det er vist derfor jeg er blevet moderator for "makroprogrammering" i dette forum. Det er stærkt, og jeg kører nu nogle regneark til test nu.
mvh

Lars Brandi Jensen
Claus Sørensen

Re: Jeps

Post by Claus Sørensen »

LarsBrandi wrote:Hej Claus

Det er vist derfor jeg er blevet moderator for "makroprogrammering" i dette forum. Det er stærkt, og jeg kører nu nogle regneark til test nu.
Jeg var ikke kommet så langt endnu med gennemgangen af spørgsmål her på forummet.

Men nu har jeg været omme og kigge. Henvisningerne til dine dokumenter virker ikke - og der er hul igennem til www.abj.dk.

Tak for din hilsen iøvrigt.
Post Reply