Formular i calc
Moderator: Lodahl
-
Formular i calc
Jeg vil godt lave nogle rullelister o.s.v. op mod en database, men jeg vil gerne have en overordnet og så nogle underliggende der viser resultatet af det jeg vælger i den overordnede. Nogen der har erfaring med det ?
mvh
Lars Brandi Jensen
Lars Brandi Jensen
Re: Formular i calc
Det er ikke noget, som endnu er indbygget i Calc, men opslag via en rulleliste er på vej i OpenOffice.org 2.0, som skulle komme sidst på året eller i starten af 2005.LarsBrandi wrote:Jeg vil godt lave nogle rullelister o.s.v. op mod en database, men jeg vil gerne have en overordnet og så nogle underliggende der viser resultatet af det jeg vælger i den overordnede. Nogen der har erfaring med det ?
Dog er det muligt at udvikle ved hjælp af makrosprog.
-
Jeps
Hej Claus
Det er vist derfor jeg er blevet moderator for "makroprogrammering" i dette forum. Det er stærkt, og jeg kører nu nogle regneark til test nu.
Det er vist derfor jeg er blevet moderator for "makroprogrammering" i dette forum. Det er stærkt, og jeg kører nu nogle regneark til test nu.
mvh
Lars Brandi Jensen
Lars Brandi Jensen
Re: Jeps
Jeg var ikke kommet så langt endnu med gennemgangen af spørgsmål her på forummet.LarsBrandi wrote:Hej Claus
Men nu har jeg været omme og kigge. Henvisningerne til dine dokumenter virker ikke - og der er hul igennem til www.abj.dk.
Tak for din hilsen iøvrigt.