og jeg ville lave et fødselsdagskort og havde sat et billed ind øverst på siden med tekst nedenunder. da jeg så skulle udskrive det var det kun billedet der blev udskrevet jeg har prøvet at lave om i udskriftsindstillingerne men intet hjælper kan i hjælpe mig?????? hvor bliver min tekst af????
kan ikke udskrive tekst kun billed
kan ikke udskrive tekst kun billed
hej jeg har lige fået dette program på min pc....
og jeg ville lave et fødselsdagskort og havde sat et billed ind øverst på siden med tekst nedenunder. da jeg så skulle udskrive det var det kun billedet der blev udskrevet jeg har prøvet at lave om i udskriftsindstillingerne men intet hjælper kan i hjælpe mig?????? hvor bliver min tekst af????
.......
Re: kan ikke udskrive tekst kun billed
Jeg kan oplyse at jeg har set samme problemstilling med en HP 3500 Color Laserjet og OpenOffice.org 2.0 beta2 (ja, det er ved at være et stykke tid siden).
Her var løsningen at opdatere til nyeste print driver!
Med venlig hilsen
Esben Aaberg
Esben Aaberg
udskrivning
Pc´en har Windows 7 og nyeste udgave af Open Office. Når man har tekst og billeder i samme dokument så mangler teksten! Printeren er en Konica Minolta c353. Mystisk. Hvad gør man?
Mvh KHJ