Jeg synes altså, at det er svært at styre de tabeller, man kan lave under tekstbehandling.

(Det er svært at styre størrelsen af cellerne. For det førete kolonnebrede. Hvis man ændrer en kolonnebrede ændrer de andre kolonner sig også automatisk, så hele tabellens brede forbliver den samme. Jeg er godt klar over, at man kan ændre hele tabellens brede, men det er stadigvæk det samme problem med de enkelte kolonnes brede, hvis man har mere end to kolonner, og de i øvrigt ikke skal være lige store.) Ok, fandt ud af, at det var lettere at styre, ved at højreklikke i en kolonne, og så vælge kolonne>optimal brede, og ændre kolonnerne en efter en på den måde, og så sidenhen vælge placering af tabellen (højre, venstre o.s.v.).
Så har jeg et andet spørgsmål til gengæld:
Derudover er der en fejl i programmet!! Der er en minimumshøjde for rækkerne på 0,01 cm, men rækkerne synes at have en højde på 1 cm. Kan man virkelig ikke gøre dem mindre? Her kan man nemlig ikke vælge optimal højde, hvilket er en funktion der mangler!!
Til sidst har jeg oplevet, at når jeg udprinter en tabel, så kom ikke alle linierne med!

Det svarer lidt til, at en person, som har udprintet mit dokument, har oplevet, at punkterne ikke kom med under overskrifterne, hvilket jeg til gængæld ikke havde problemer med, ved udprint af samme dokument fra min pc.
Jeg håber

Mvh. Panda