hej - jeg har i writer lavet en tabel med 14 kolonner og 7 rækker. I hver celle indsætter jeg et jpg-billede, som automatisk tilpasser sig størrelsen på cellen.
Under hvert billede vil jeg gerne have 3 linier med f.eks. disse spanske ord - skrevet med store bogstaver;
1. linie: "GRECIA"
2. linie: " CHICA"
3. linie: "11 AÑOS"
Problemet er at jeg ikke kan få "11" til at stå foran "AÑOS", fordi "11" nærmest binder sig til "CHICA"
Når jeg indsætter markøren under billedet og går i gang med at skrive ser det ud til at "CHICA" automatisk hopper ned på linie 2 fordi "GRECIA" og " CHICA" ikke begge kan være på den bredde jeg har givet cellen.
Hvordan "styrer" jeg hvad og hvor meget jeg vil have der skal stå på linierne? (med hvor meget mener jeg selvfølgelig, hvad der kan være indenfor den bredde jeg har angivet til cellen)
Jeg kender til den "funktion" der hedder "Billedtekst", men der ser det ikke ud til at jeg kan skrive CHICA med forskellige bogstav-farve og jeg vil gerne have muligheden for at markere ordene og lave de ting jeg kan med farver, kursiv, skriftstørrelse osv.
På Forhånd Tak - Per
Jeg blev rådet til via dette link (http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t=4785) at lave tabeller i writer og det går som sådan også meget bedre; bortset fra ovenstående problem