Jeg har i mange år brugt Open Office Writer uden problemer, men for nogle dage siden begyndte den pludselig at synes, at "Microsoft OneNote 2007" skal være standardprinter... det synes jeg ikke det skal (har ikke bevidst installeret programmet, men har muligvis fået det med en automatisk opdatering af noget Microsoft).
Men hvordan ændrer jeg det?
Når jeg går ind i udskriftsindstillinger og den slags, kan jeg sagtens ændre det for det aktuelle dokument, og ofte bruger den også min egen printer i andre dokumenter, indtil jeg slukker computeren.
Men når jeg genstarter, er den tilbage ved at opfatte OneNote som standardprinter, hvilket er jævnt irriterende.
Hvordan kan jeg rette det permanent?
Valg af standardprinter
Moderator: Lodahl
Jeg er ikke sikker på om jeg har forstået dig rigtigt. Men hvis du har Windows XP så prøv at gå ind i Start > Printer og faxenheder, højreklip på den printer du ønsker skal være standardprinter og vælg punktet "Benyt som standardprinter".
Hvis du bruger en anden version af Windows ser det muligvis anderledes ud.
Hvis du bruger en anden version af Windows ser det muligvis anderledes ud.
Karl Erik
-
Jeg har lige haft det samme problem i Vista og kendte ikke mine levende råd, før jeg fik den lyse idé at prøve at finde svar i dette forum. Og det løste mit problem. Mange tak.
Venligst, Kjeld Madsen
Kontrolpanel-printer, højreklik-klik foretrukken- højreklik på Microsoft Note og fjern den. De er sgu lidt for smarte hos Microsoft. Men vi er smartere
Venligst, Kjeld Madsen
Kontrolpanel-printer, højreklik-klik foretrukken- højreklik på Microsoft Note og fjern den. De er sgu lidt for smarte hos Microsoft. Men vi er smartere

Re: Valg af standardprinter
Tak for denne tråd.
Jeg arbejder for Nordictryk og jeg oplevede problemer med den nye printer, og nu er problemet løst
Jeg arbejder for Nordictryk og jeg oplevede problemer med den nye printer, og nu er problemet løst