Jeg har ofte brug for at kigge på OpenOffice filer på internettet. Når jeg klikker på sådan en fil sker, der noget mærkeligt. Den åbner i Internet Explorer, men kan ikke læses ordenligt eller redigeres. Hvorfor får jeg ikke begyndelsen af dokumentet med? Hvorfor kommer der et stort hvidt felt forneden? Og hvorfor kan jeg ikke gøre mere ved dokumentet?
Jeg har to computere med henholdsvis Windows XP og Windows Vista samt Internet Explorer 8. Problemet optræder på begge, og det har ikke altid været sådan.
På forhånd tak for hjælpen.
LoneL
OpenOffice filer på internettet
Moderator: Lodahl
Re: OpenOffice filer på internettet
Hvis du opdatere til OpenOffice.org 3.2 eller den nyeste 3.2.1 burdet den problemstilling være løst.LoneL wrote:Jeg har ofte brug for at kigge på OpenOffice filer på internettet. Når jeg klikker på sådan en fil sker, der noget mærkeligt. Den åbner i Internet Explorer, men kan ikke læses ordenligt eller redigeres. Hvorfor får jeg ikke begyndelsen af dokumentet med? Hvorfor kommer der et stort hvidt felt forneden? Og hvorfor kan jeg ikke gøre mere ved dokumentet?
Jeg har to computere med henholdsvis Windows XP og Windows Vista samt Internet Explorer 8. Problemet optræder på begge, og det har ikke altid været sådan.
Med venlig hilsen
Esben Aaberg
Esben Aaberg